Ik ben echt woest
Ik ben dus bij MJL langsgeweest om mijn zadel af te geven en dan kreeg ik een leenzadel mee.
Die man verdraait nu echt alles.
Hij zegt nu dat mijn zadel nooit een echte fout heeft gehad
En dat mijn zadel niet door hun is opgevuld
Bovendien had hij ook nogal stomme opmerkingen:
Hij zei dat ik van een zadeltje van 800 euro ook niet al te veel mocht verwachten. Dus dat ik dan maar een zadel van 1500/2000 euro had moeten kopen, want daar kan je wat van verwachten en daar krijg je dus ook meer service bij

Nou sorry hoor, maar ook van een zadel van 800 euro verwacht ik niet dat hij 4 maanden later verkloot is
Verder zei hij ook dat ik mijn zadel maar ergens anders moest laten maken, want volgens hun was het zadel helemaal goed.
Mijn paard had volgens hem gewoon last van haar rug, want aan het zadel kon het niet liggen volgens hem.
Nou ik was echt zo kwaad in die winkel!!
Ik zei dus ook dat zij maar mooi moeten oplossen dat het allemaal weer goedkomt. Dinsdagochtend komt hij kijken of het zadel goed op mijn paard ligt.
Maar ik weet nu toch al dat hij gaat zeggen dat het zadel prima in orde is, en dat het gewoon aan mijn paard ligt.
Ik heb als leenzadel een hele oude kiefferponyzadel meegekregen

Nou en ik ben zelf 1.80 lang en dan wel niet dik, maar dat zadel heeft echt een superkleine zit. Hij had genoeg andere zadelshangen die wel goed zouden passen, maar die waren geen optie
Er was nu ook een andere man in die winkel (werkt daar ook), en die werd helemaal wild omdat Marcel dus de vorige kreeg een briefje had geschreven dat mijn zadel bij MJL was geweest voor reparatie en dat de garantie nog net zo was als eerder, met zijn handtekening eronder. Die man zei dus dat hij dat briefje wou, en toen zei ik uiteraard dat ik hem niet bij me had. Maar dat had ik wel
Ik ben uiteraard niet gek dat ik mijn bewijsje aan die kerel geef
Ik heb het hele verhaal ook aan mijn ouders vertelt en die waren ook echt heel erg kwaad. Ik heb nu wel meer hoop dat het goed gaat komen, want mijn vader laat zeker niet over zich heen walsen
Mijn vader gaat dus 2,5 uur rijden om er dinsdagochtend bij te zijn als die man van MJL komt. En een stalgenootje gaat er ook voor zorgen dat zij er is. Dan heb ik in ieder geval getuigen, want die man van MJL liegt nu alles bij elkaar.
Als we er dinsdag niet uitkomen dan neemt van vader contact op met Kentauer. En anders wordt het toch echt een rechtzaak
Heeft iemand nog hele handige tips voor dinsdag??
Excuses voor het lange verhaal, maar moest echt even mijn frustratie kwijt
@ Harnessmaker ik neem morgen waarschijnlijk wel even contact met je op, in ieder geval bedankt voor het aanbod en de tips