Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

cijsalover schreef:Laten we het voor dát ene merkje doen he, optimistisch blijven!
Typisch iets voor Madonna or something like her...
(Sorry voor Madonna-Fans)
@ Schimmelig, ooeeh en zadel van de H&M lijkt me best vet
]
toch ook met botjes op de tassen enz
(en duur
) Schimmelig schreef:Ik denk dat ik mijn volgende zadel gewoon bij de bakker, of de groenteboer haal
cijsalover schreef:Schimmelig schreef:Ik denk dat ik mijn volgende zadel gewoon bij de bakker, of de groenteboer haal
Whuahah![]()
@ lotttttt Ja idd, in die modeblaadjes zie je dat vaak ja
cijsalover schreef:Oke, dat lijkt me serieus waar cool. Pff als ik nu naar Dwingeloo in mijn paardrijkleren fiets kijkt iedereen me al aan van, wtf!
Ofnee, een zonnebril van Gucci
Ik denk eerder dat dat zadel iets is voor paris hilton ofzo die 1 keertje zal proberen om paard te rijden waarna het meteen achterin een kast ligt... oftewel, mensen met té veel geld

hihi
best cool
lieniminnie schreef:Ik zag trouwens een keer op tv een wedstrijd springen en een paard heette iets met H&M en die amazone had een colbert aan met h&m letters erop en een h&m sjabrakbest cool

Vlover schreef:lieniminnie schreef:Ik zag trouwens een keer op tv een wedstrijd springen en een paard heette iets met H&M en die amazone had een colbert aan met h&m letters erop en een h&m sjabrakbest cool
Ja die heb ik ook gezien op indoor brabant. Die had echt àlles van H&M. Echt cool
Jennietje schreef:tja, ach, paardrijmode word weer in, dalijk kunnen we nog gewoon onaangestaard een zadel kopen bij de Albert Heijn in onze paardrijkleding
cijsalover schreef:Oke, dat lijkt me serieus waar cool. Pff als ik nu naar Dwingeloo in mijn paardrijkleren fiets kijkt iedereen me al aan van, wtf!
"