Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cijsalover schreef:Laten we het voor dát ene merkje doen he, optimistisch blijven!
Typisch iets voor Madonna or something like her...
(Sorry voor Madonna-Fans)
@ Schimmelig, ooeeh en zadel van de H&M lijkt me best vet
Schimmelig schreef:Ik denk dat ik mijn volgende zadel gewoon bij de bakker, of de groenteboer haal
cijsalover schreef:Schimmelig schreef:Ik denk dat ik mijn volgende zadel gewoon bij de bakker, of de groenteboer haal
Whuahah![]()
@ lotttttt Ja idd, in die modeblaadjes zie je dat vaak ja
cijsalover schreef:Oke, dat lijkt me serieus waar cool. Pff als ik nu naar Dwingeloo in mijn paardrijkleren fiets kijkt iedereen me al aan van, wtf!
lieniminnie schreef:Ik zag trouwens een keer op tv een wedstrijd springen en een paard heette iets met H&M en die amazone had een colbert aan met h&m letters erop en een h&m sjabrakbest cool
Vlover schreef:lieniminnie schreef:Ik zag trouwens een keer op tv een wedstrijd springen en een paard heette iets met H&M en die amazone had een colbert aan met h&m letters erop en een h&m sjabrakbest cool
Ja die heb ik ook gezien op indoor brabant. Die had echt àlles van H&M. Echt cool
Jennietje schreef:tja, ach, paardrijmode word weer in, dalijk kunnen we nog gewoon onaangestaard een zadel kopen bij de Albert Heijn in onze paardrijkleding
cijsalover schreef:Oke, dat lijkt me serieus waar cool. Pff als ik nu naar Dwingeloo in mijn paardrijkleren fiets kijkt iedereen me al aan van, wtf!