Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nielsd schreef:Vind het ook dom hoor, het s nog slecht ook met bandages als je paard het niet nodig heeft.
Koosjee schreef:Onzin, paarden in het wild maken de gekste sprongen en hebben bijna nooit iets, hier moeten ze bandages, peesbeschermers, vliegendekens etc op/om en worden sommige zelfs binnengehaald als het regent! Echt belachelijk. Maarja ieder heeft een eigen mening!
Janella schreef:Ik rijd ook wedstrijd, (dressuur)
Ik gebruik zelf geen peesbeschermes, maar gebruik wel proppen op het buiten terrein, want ze kunnen wel uitglijden, daarbij helpen de proppen GOED !!
En ik zie als mensen peesbeschermers om hebben ze voordat ze de proef in gaan af doen, want dat mag dacht ik niet.
Maar bij het springen zie ik dat de meeste springruiters gewoon bij hun paarden wat exstra bescherming om doen, gewoon voor de zekerheid, zoals peesbeschermerd want ze kunnen zich altijd stoten, en springschoenen zodat de hoef niet zo snel beschadigt word, en natuurlijk proppen onder als je op buitenterrein rijdt,Nou succes,
Groetjes Janella
darkmoona schreef:ik denk dat als je bij HAW kijkt dat de meeste mensen het doen voor de foto
en normaal gewoon met naakte benen rijden
Henrike schreef:darkmoona schreef:ik denk dat als je bij HAW kijkt dat de meeste mensen het doen voor de foto
en normaal gewoon met naakte benen rijden
Sorry hoor, maar dat vind ik nou regelrechte onzin! Denk jij nou echt dat mensen puur voor de foto`s op bokt, omdat het zo interessant staat, dure peesbeschermers/kogelbeschermers/springschoenen aan gaan schaffen?? Is het misschien ooit in je opgekomen dat sommige paarden (incl. die van mijzelf), het gewoon nodig hebben omdat ze anders hun benen kapot trappen???