Welk zadel in het bruin te verkrijgen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

janinetjjj

Re: Welk zadel in het bruin te verkrijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 11:08

KN symphonie

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-06 11:13

silverbrumby schreef:

pardon.. chamberlain leer is geweldig leer, zeer soepel en zacht!! Goede en fijne zadels!

Mijn springzadel was van chamberlain. Heb nog nooit zo'n slecht zadel gehad. De singelstoten trok je bijna zo uit elkaar en het leer lubberde gewoon helemaal.

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 12:46

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 14:02

Freggel schreef:
Massimo is in ieder geval in het bruin te verkrijgen. Meer info: www.bluebalance.nl

Dit merk is echt af te raden!! Als je de rug van je paard heel wilt houden zou ik hier zeker niet voor kiezen. Wij hebben 2 massimo zadels gehad, de 1e liet het leer al heel snel los, de andere begonnen de kussens gewoon van het zadel los te laten! We hebben 'm nu laten maken, maar na 2 weken was het zadel er nog erger aan toe.

shabbay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 14:09

Ik zou nog 1 ding proberen voordat je een ander zadel aanschaft. Langs van Triest in Meppel gaan. Dat zijn eerlijke vakmensen. Die verbouwen het hele zadel (inc verbreden of versmallen) voor een 150-175 euro. En als ze het zadel op het paard zien zijn ze ook zo eerlijk om te zeggen als het niet passend kunnen maken. Als je er heen gaat kost hun advies je niks, dus dat is het proberen waard!

Merken die hun aanraden zijn Stubben, Barnsby, Kn en Passier. Allemaal in verschillende bruinen mogelijk.!

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 19:16

#Ymke# schreef:
silverbrumby schreef:

pardon.. chamberlain leer is geweldig leer, zeer soepel en zacht!! Goede en fijne zadels!

Mijn springzadel was van chamberlain. Heb nog nooit zo'n slecht zadel gehad. De singelstoten trok je bijna zo uit elkaar en het leer lubberde gewoon helemaal.

Nooit geen last mee gehad! ik vind het fijn en soepel leder. Zadels hebben een fijne zachte zit.
En er zit 5 jaar garantie op, dus dan had je er beter mee terug kunnen gaan naar de ruitersportzaak als dit echt zo was Haha!

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 19:17

Mosh schreef:
Freggel schreef:
Massimo is in ieder geval in het bruin te verkrijgen. Meer info: www.bluebalance.nl

Dit merk is echt af te raden!! Als je de rug van je paard heel wilt houden zou ik hier zeker niet voor kiezen. Wij hebben 2 massimo zadels gehad, de 1e liet het leer al heel snel los, de andere begonnen de kussens gewoon van het zadel los te laten! We hebben 'm nu laten maken, maar na 2 weken was het zadel er nog erger aan toe.

En toch heb ik een hele mooie gezien! Het was ook echt geen flut leer ofzo, zat echt super lekker!

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 15:34

vrijwel alle zadels zijn in het bruin te verkrijgen normaal gesproken! meestal moeten ze wel besteld worden door de winkel.