Vroegop (paardenwinkel)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 20:06

waar is de winkel dan?

Idioteque

Re: Vroegop (paardenwinkel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 21:03

Sint-Pancras...

hafgirl15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 23:40

Ze zijn laats bij mij geweest zadels passen. Ik vond ze vriendelijk en behulpzaam, ook tegen mijn pony, en namen rustig de tijd. HIj probeerde ons niks aantesmeren. Er paste 2 zadel ergf goed op mijn pony, en we hebben zelf voor de dure gekozen, daar heefthij geen rol in gespeeld. Ik vind dat we er niet teveel voor betaald hebben ofzo. En ik heb hem meerdere keren gebelt en hij was steeds bereikbaar. Heeft zelfs keurg even gebelt om te zeggen dat het 10 min later werd,
Kortom: heb geen last van rare ervaringen.

Tessie1981

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 08:18

Zo ging het bij mij ook. Het kopen van mijn 1e zadel ging dan ook goed. Maar het 2e zadel dus niet, na een paar maanden rijden toch niet goed. Hij had geen ander passend zadel voor me. Hij zei altijd een goede prijs ervoor te geven, ik kon er cadeaubonnen voor krijgen... Ja doei!

Superbabey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 18:56

Vroeg Op heeft misschien geen beste zadels maar in kleine spulletjes is ie veel beter! Horloges enzo. zijn erg leuk daar, die vrouw daar gaf mij vanmiddag nog advies over zwepen wat nog klopte ook dus zo negatief vindt ik de winkel niet. Behalve misschien dat negatieve van jullie over zadels en aansmeren.

memerel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 21:33

ik koop daar altijd mijn rijbroeken en laarzen en cap enzo.
zadels koop ik niet want ik heb geen paard. Maar ik heb wel eens gehoord van een vriendin dat zij ook een zadel kreeg dat telkens niet paste...
maarja, ik krijg met mijn ruiterpaspoort 10% korting bij vroepop...

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 21:47

Stalgenoot had ook een aantal zadels van Vroegop te passen. Op een gegeven moment had ze alleen nog een wintec om te testen, ik heb zelf ook een wintec. Toen ik op stal was en Furie stond te poetsen kwam hij de zadels ophalen, zonder het te melden ofzo. Maargoed dat ik er was, anders had ie mijn zadel ook zo meegenomen aangezien die in dezelfde zadelkast hangen.

Verder wel prima service, hij is een aantal keer langs geweest met allemaal zadels maar het zat haar of het paard allemaal niet fijn. Ze heeft verschillende zadels mogen proberen, kosteloos. Het enige minpuntje was dat hij haar singel had meegenomen, per ongeluk? Ze heeft gratis een nieuwe gekregen maar dat was een slap, stoffen singeltje..

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 13:06

Caira schreef:
ik kom er ook geregeld, daar hadden we het ook niet over, we hadden het nu even over de zadelpasservice!

Volgens mij ging het toch echt over een website en TS die er een rijbroek wil kopen.

Ik heb zelf goede ervaringen met Vroegop. Ik koop alleen op evenementen bij hun, maar omdat ik op nogal wat evenementen kom kom ik ze regelmatig tegen. Als ze iets op dat moment niet hebben, ze nemen het de keer daarop mee als ze weten dat ik er ben. Ook prima afdingen daar! Koop er overigens nooit tuig oid, wel vaak losse onderdelen die je ergens anders alleen strontduur los kunt kopen.

diehdieh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 13:57

ik vind het inderdaad wel een nadeel dat alles wat je leuk vindt besteld moet worden. Ik was er vorige week en toen wou ik een HKM gently schabrak in de kleur champagne kopen, maar die haddden ze niet in dressuur
Ik wou bandages in diezelfde kleur als het schabrak, maar die hadden ze niet:roll:
Ik wou witte peesbeschermers en kogelbeschermers van BR in maat full. Maar BR verkochten ze niet , de merkloze witte beschermesr waren alleen in maat pony. Dus ik kon dan alleen de beschermers en kogelbeschermers van Eskadron krijgen:roll:
Nou en daar had ik dus geen interesse in.
Dus uiteindelijk heb ik de winkel verlaten met hoefolie, een kwastje en een witte rijbroek. ( maar ook in rijbroeken zit inderdaad geen keus), het is dat ik een witte rijbroek nodig had voor die avond en dat ik geen tijd meer had om naar een andere ruitersportzaak te gaan, maar anders had ik die rijbroek ook laten liggen

janinetjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:31

voegop-voordeel.nl
maar die doet het al even niet..

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 18:00

Inmiddels heb ik nieuw account omdat ik mijn emailadres ww kwijt was (is al heel oud) en dus ook die van Superbabey. Ik wil nu kijken voor een bontje in VroegOp. Geen idee hoe duur ze zijn, hebben z eook een email?

Tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 20:03

Oud topic.
Hierbij een slotje Lachen