Ankyhalsters; hoe vallen ze? en foto's?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Lisanne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 20:36

Een vriendin heeft er 3, dat zijn ook de enige halsters die ze heeft.. en ze is hartstikke tevreden met de kwaliteit enzo. ik vind het ook fijne, mooie halsters!
Ze heeft ze al best lang en ze zijn nog helemaal heel, terwijl hij ook met andere paarden speelt als hij dat halster om heeft, en ze doen heel vaak halsterhappen!

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 20:58

Ik heb de mocca,turqoise en sand hele fijne halsters

Allejandro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 21:04

Ik vind het geen megamooie halsters, nee..
En de prijs
beetje veel

Sanniej_

Re: Ankyhalsters; hoe vallen ze? en foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 21:05

Hmm,

Ik ga mijn presentatie op school over anky van grunsven spullen houden.
Heb alleen die spullen niet.
En nu zie ik dit halster bevalt het me kwa uiterlijk toch wel..
En heb ik ook meteen een halster voor me presentatie

Hmm,

Houdt je in sandra

NTuinenburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 00:10

Ik heb er ook 1, binnenkort nog een paar halen.
Ik vond ze altijd klein vallen, gebruik ze voor kleine paardjes. Maar opstal hebben we ook een aantal paarden met wat groter hoofd, sommige zelfs xfull. en voor de grap aangepast. maar daar passen ze eigenlijk ook nog best op tot mn verbazing... dus denk dat ezgewoon normaal vallen

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 00:37

Ze vallen klein, mijn pony heeft normaal maat pony, maar die van Anky moest ik echt op het meeste losse gaatje doen. Voor foto zie profiel .

silkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 13:01

Jiske_Nilis schreef:
silkie schreef:
Mijn haflinger heeft een een blauw Anky halster, fijn materiaal. Alleen vond ik de klipjes die eraan zaten niet zo handig. Binnen een week had ze er een verbogen en na een paar maanden was de ander helemaal kapot. Heb er toen bij Divoza andere klipjes op laten zitten en nu werkt het perfect.

hoe krijg je het dan voor elkaar dat de klipjes verbuigen? nog nooit van gehoord ik heb die van mij al langer dan een jaar en hij is nog prima vind het een fijn halster dus!

Ik denk dat ze aan een tak gehaakt heeft ofzo, die van mij is soms nogal ruig en ze staan 24/7 op de wei, met een boomwal.
Maar met die nieuwe klipjes vind ik het ook echt een fijn halster, wil misschien wel nog een ander kleurtje erbij, maar dan laat ik er wel meteen van die andere klipjes op zetten!

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 23:44

ik vind ze klein vallen, maar zowiezo vind ik de maten de laatste tijd anders, mijn pony's hadden altijd pony maat en mijn fjord pony/cob nu moet ik voor de shets ponymaat kopen en voor de pony's cob en voor me fjord ook minimaal cob soms zelfs full. Heel raar. Heb nu ook al 2x te klein hoofdstel gekocht en dus een te klein ankyhalster. Het is maat cob en hij moet op zijn grootst en dan past het klipje niet dicht.Bij mijn fjord dus