Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:Indianrose, ze zijn te maken.
Als je al een hoofdstel met engelse neusriem hebt is het helemaal niet moeilijk.
Een stang en trenshoofdstel is namelijk een gewoon hoofdstel met een extra bakstuk (bakstuk met een langer 'bakstuk' die je aan de ander kunt gespen.)
Je koopt een extra bakstuk in shetmaat en het lange bakstuk die je dus voor een stang en trenshoofdstel gebruikt kun je gewoon inkorten. Dan heb je een stang en trenshoofdstel.
Een trensbit zal er wel te krijgen zijn in shetmaat, maar een stangbit wordt lastiger. Ik weet dat ze er in maat 11.5 zijn, maar kleiner weet ik niet
rudi schreef:Ja, dat zegt ze toch ... en als ze ermee zou gaan rijden? So what? Het is nog altijd HAAR shetlander dus laat haar lekker.. jezus zeg ik vind het nogal raar om voor een ander te oordelen wat hij of zij met zijn shet mag en niet
lorelei schreef:ik denk ook niet dat eraan te komen is.maar je gaat voor een foto toch niet een stang en trens hoofdstel kopen?
rudi schreef:Ja, dat zegt ze toch ... en als ze ermee zou gaan rijden? So what? Het is nog altijd HAAR shetlander dus laat haar lekker.. jezus zeg ik vind het nogal raar om voor een ander te oordelen wat hij of zij met zijn shet mag en niet
rudi schreef:Ja maar het is haar pony jezus houd je met je eigen leven bezig denk ik dan hoor.. sorry.. mijn mening..
Only_Tom schreef::=
Rij hem toch met een hackmore![]()
Citaat:Toen ik mijn shet nog reed, reed ik haar ook met een hackemore...
wat is het probleem?
annemiekJ schreef:haha Z-shetlander
Liedje schreef:Jemig, wat een gezeik![]()
Ik vind dat sommige hier wel heel snel oordelen door maar gelijk aan te nemen dat ze er dan ook mee gaat rijden. Ken je de TS ? Nee, dus niet oordelen dan!
Ik zou niet weten waar je het zou kunnen kopenBen wel al nieuwsgierig naar de foto's