Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BlazingBoots schreef:En.....Dat rolletje zint me ook niet, hij zit er veel te strak in imo, ik heb eens een myler en een billy allen in de handen gehad, by myler hangt het rolletje bijna vrij zodat er geen velletjes tussen blijven zitten e.d..
Canis schreef:@BlazingBoots Wat houdt trouwens dat forward tilt ported barrel in??? Bedoelen ze soms het boogje voor de tongvrijheid?
tesss schreef:Ik heb topic even doorgelezen en mijn interesse is toch wel gewekt
Ik heb een tijdje op een level 1 myler gereden, maar dat was met buitenritten niet zo'n succes. Dus ik heb mijn billy allen weer aan mijn hoofdstel gehangen.
Ik heb gemerkt dat hij het mylerbit gewoon makkelijker aanneemt, daarom ben ik langzaam aan het kijken op wat voor bit hij het lekkerst zou kunnen lopen.
Dus mijn vraag is: Waar hebben jullie je laten informeren?
Ik vind het namelijk een te grote investering om 'even' een myler aan te schaffen
Canis schreef:BlazingBoots schreef:En.....Dat rolletje zint me ook niet, hij zit er veel te strak in imo, ik heb eens een myler en een billy allen in de handen gehad, by myler hangt het rolletje bijna vrij zodat er geen velletjes tussen blijven zitten e.d..
Wat bedoel je hiermee? Het rolletje hangt bijna vrij??? Dan is er toch juist meer speling tussen en dus juist een grotere kans op een velletje ertussen???