Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Just_Miiesjj schreef:Ik had alle posts gelezen, maar tijdens het typen was ik alweer vergeten dat ik had gelezen dat een ander meisje WEL met dat hoofdstel reed.
Maar ik denk dat je onderhand nu wel weet dat het bit te klein isNu nog dat andere meisje zover krijgen, zodat zij ook weet dat ie te klein is
Succes
DonaldLover schreef:Omdat dat weer veel geld kost. En als het ook zo kan waarom zouden we dat dan aanschaffen?
DonaldLover schreef:Nou.. Dat is bij ons niet zo.. Want wij zijn met z'n 2e.. Dus als dat gebeurt zou die ander dat wel zien. En ze heeft altijd haar oren naar voren. Dus ik neem aan dat ze er dan geen last van heeft.
Leandra15 schreef:
hahah.. dat is niet echt een slimme opmerking..
Wanneer paarden hun oren naar voren hebben tijdens het rijden...
zijn ze dus met andere dingen bezig.. ze zien bijv. iets intresants.
Wanneer je pony zijn oren naar jou toe heeft gericht (Dus niet
plat in z'n nek) dan is hij echt met jou bezig en concentreerd zich
op zijn werk.
Dus... , dit alles kan je niet aan de oren van je pony zien.
aerdenhout1 schreef:Ik begrijp het even niet meer DonaldLover je zegt op een gegeven moment ze rijdt ONZE pony met bit???? Van wie is die pony dan? Als het jou pony is kan je toch gewoon zeggen dat ze met halster moet rijden??? En het advies van een bitloos hoofdstel was goed bedoeld hoor!
Siepjelover het is niet goed te zien op deze foto maar al ik het inschat zou hij een halve c.m groter kunnen.