Heb ik een te dikke kont...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

RUBYWHITE

Re: Heb ik een te dikke kont...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 22:22

wat me gelijk opvalt aan de foto`s is dat het zadel vrij achterover ligt en jij ook erg ver achterin het zadel zit....een 18inch is een vrij ruim qua zitvlak. Je moet achter je bips een handbreedte kunnen leggen aan ruimte. En als je niet goed in je zadel zit, dus met een verkeerd dieptepunt, kun je ook die ruimte niet opmeten en dan lijkt zo`n zadel al snel te klein.

pmarena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 18:59

claudia23 schreef:
heb zojuist mijn "nieuwe"zadel binnen gekregen....jezus wat een verschil met mijn jc..deze Wintec is een echte 18 inch, dat kan ik zo al wel zien...ik vraag me af hoe ik in godsnaam zo lang heb kunnen rijden met een eigenlijk best wel klein zadel...zal morgen even fotoos maken van de zadels naast elkaar dan kunnen jullie her verschil ook goed zien...echt raar..mijn jc is inderdaad nooit geen 18 inch...

Hahaha , lachen is dat joh , wat je nu zelf zegt was dus precies mijn eerste gedachte na het zien van je foto's

Fijn dat je nu een betere maat zadel hebt , je kontdikte valt hartstikke mee maar in zo'n klein zadeltje ziet het er al snel voloptueus uit