Paard met enorm groot hoofd ? (gratis halster-hoofdstel)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Duhelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 23:20

maar de halsterhoofdstellen dat wij kunnen kopen zijn in een kleur? of ook in 2 kleuren?
ik ben wel aan het twijfelen tussen de oranje en de blauwe.
de oranje is lekker flashy
maar de blauwe is soberder, en officieler

mag je trouwens met een oranje hoofdstel wedstrijden starten?

pmarena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 23:25

De halsterhoofdstelletjes voor de verkoop zijn gewoon in 1 kleur , anders word ik gek van alle restjes die ik heb liggen , en ik wil juist weinig gedoe hebben zodat niet te hoge prijzen haalbaar blijven. Natuurlijk kan het wel zo zijn dat je iemand kent die ook een halsterhoofdstel wil , en dat je dan zegt dat jij bvb. een blauw halster krijgt , zij een oranje , en jullie de bakstukken uitwisselen. Dat is dan niet zo'n probleem voor mij om het om te wisselen.

Poeh weet ik eigenlijk niet of dat mag , wedstrijden met een gekleurd hoofdstel !

Ik kan me niet herinneren dat ergens in de reglementen iets over de kleur van het harnachement staat..... maar ik denk niet dat men het waardeert als je met een echte kleur de ring in komt , ik ben er haast van overtuigd dat er ergens wat over in de reglementen moet staan....

Voor Rena wil ik ook gewoon blauw , had de oranje gedaan om eens te kijken of het net zo gruwelijk zou staan als ik dacht , op haar kleur....maar eigenlijk staat hij wel heel stoer , had ik absoluut niet verwacht , ik vind hem echt leuk staan

Flabbergast

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 11:04

Je mag niet starten met gekleurd tuig, alleen zwart/bruin .

Vind het trouwens erg leuke hoofdstellen. Ik heb er ook een met een flink hoofd, maar niet zó supergroot haha.

Duhelo

Re: Paard met enorm groot hoofd ? (gratis halster-hoofdstel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 19:20

zitten er trouwens teugels bij?

pmarena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-06 20:02

Nee , ik ga verschillende touwteugels krijgen , en softgrip Biothane teugels , maar heb nu geen Beta Biothane.

miekelover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 15:44

op stal hebben we een trekpaard staan met een groot hoofd