Skitter schreef:Charos schreef:Het verschil tussen Neopreen alleen in een peesbeschermer of rondom (3 in 1 beschermer) lijkt me duidelijk. Jasje open of jasje dicht maakte bij mij al een heel verschil.
Tja maar jasje open sluit als nog helemaal aan het been, er komt echt geen lucht door hoor..Of hangen die van jou losjes open? Lijkt me niet!
Charos schreef:Alleen als je paard buiten staat?? Dan ben je toch wat mutsiger met je paard als ik. De mijne staat heel de dag buiten en ga dan geen bescherming om doen, heb gezien wat er kan gebeuren dan.
Die 'Maar das haast nooit' sloeg op de beenbescherming in de wei. Soms doe ik dat, als ze een tijdje niet in de wei geweest is, dan wil ze nog wel eens gek doen ja.
Better safe the sorry
...
Maar aangezien ze bijne elke dag de wei op ging, was het dus haast nooit nodig.
Dus nee, ik ga niet mutsiger met mijn paard om als jij.![]()
Oh, je peesbeschermer met bont, als ze van leer zijn, ademen ze misschien wel iets ja. Maar een plastic peesbeschermers, met bont aan de binnenkant, ademt dus ook niet he......
Ik heb dus ook leren met bont. Mijn peesbeschermer heeft ook van die gaten erin om te luchten en de hele voorkant is dus open en niet het hele been ingesloten.