En het is tof voor een fotoshoot ofzo.
En moest je in de prijzen zitten, is een ererond in het wit wel tof
. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Memuska schreef:Als ik een anderskleurig paard zou hebben zou ik ze vast ook al gekocht hebben, ik vind het netjes staan! Maar op een vliegenschimmel dus niet

Alleen ik rijd liever met peesjes in, die doe je sneller af en tussen je proef door soms weer om..

En het is zeker ook handig bij clinics etc.
Xx Urielle schreef:Dagie, als jij ermee wil rijden is het toch niet aan iemand anders om te zeggen 'Vanaf die-en-die klasse mag je met bandages losrijden?' Als jij wilt bandageren doe je dat, vind je het teveel werk dan laat je het.
*snap persoonlijk niet waarom mensen bandages veel werk vinden, oefen er eens mee, dan zitten die dingen binnen de minuut om*
of stel ik nou domme vraag? want bij springen bandageer ik altijd of heb altijd peeskappen om.
Dagie schreef:Ja oke maar staat het niet zo van ik ben beter in de dressuursport?of stel ik nou domme vraag? want bij springen bandageer ik altijd of heb altijd peeskappen om.
Haha en bandageren is echt zo gedaan niet veel werk

Urielle schreef:Dagie schreef:Ja oke maar staat het niet zo van ik ben beter in de dressuursport?of stel ik nou domme vraag? want bij springen bandageer ik altijd of heb altijd peeskappen om.
Haha en bandageren is echt zo gedaan niet veel werk
Ik vind van niet, ik vind het onder dezelfde noemer vallen als netjes vlechten en gepoetst tuig op je paard: een teken dat je de puntjes op de i zet. Mochten andere mensen mij bezien als arrogante *** vanwege die bandages, dan moeten ze dat maar doen. Zulke oppervlakkige mensen hoef ik toch niet te kennen. In het paardenwereldje wordt toch gekletst, zijn het je bandages niet dan zijn het je spoortjes, het paard dat je meeneemt, het merk van je rijbroek....

) Pas als ik er voor 95% op kan vertrouwen dat ze er normaal af te halen zijn ga ik bandages pakken (al is het maar voor de veiligheid van mn groom of moeder en de hoeveelheid stress die het voor dit paard kan schelen.

Irisjuuuhh schreef:je mag er mee los rijden en het staat leuk voor voor en na de wedstrijd