Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sanne_ schreef:
Citaat:Ik heb het hoofstel voor € 104.00 gekocht bij bovenstaande website.
gouda schreef:Ik heb de Kieffer Katharina onlangs gekocht. Vol met diamantjes en een heel fijn hoofdstel. Ik heb hem via www.animoruitersport.nl
sanne_ schreef:PriscaZ schreef:Gijs Weck in Megen maakt ze op bestelling. Hij heeft ook wel een voorbeeld in zijn winkeltje hangen.
Inderdaad, die heeft hij voor mij gemaakt...Hij maakte er 2 naar mijn ontwerp en ik heb er zelf ook één. Het messing raakt de huid van de pony niet omdat het geheel is onderlegd met leer. Onder het puntje zit een extra zacht kussentje omdat de druk daar wat hoger was. Het is inderdaad een beetje errug chique, ik gebruikte deze frontriem dan ook alleen voor shows en kür op muziek. Dit is tijdens Horse Evemt 2004:
vind de vorm wel mooi, maarhoud neit zo van goud..
denk dat ik in het zilver mooier zo vinden.
Foto door Diana Bloemendal, http://www.imadia.nl
Mare schreef:Heeft iemand al een foto van de kieffer katherina hoe die op jullie eigen paardje staat??
xx_Irisje schreef:vind de vorm wel mooi, maarhoud neit zo van goud..
denk dat ik in het zilver mooier zo vinden.
sanne_ schreef:PriscaZ schreef:Gijs Weck in Megen maakt ze op bestelling. Hij heeft ook wel een voorbeeld in zijn winkeltje hangen.
Inderdaad, die heeft hij voor mij gemaakt...Hij maakte er 2 naar mijn ontwerp en ik heb er zelf ook één. Het messing raakt de huid van de pony niet omdat het geheel is onderlegd met leer. Onder het puntje zit een extra zacht kussentje omdat de druk daar wat hoger was. Het is inderdaad een beetje errug chique, ik gebruikte deze frontriem dan ook alleen voor shows en kür op muziek. Dit is tijdens Horse Evemt 2004:
Foto door Diana Bloemendal, http://www.imadia.nl
patos schreef:
Jammer dat je er dan weer zo'n 'goedkope' neusriem bij hebt. Een mooie breden of juist smalle luxe neusriem zou het plaatje afmaken.
sanne_ schreef:Inderdaad, die heeft hij voor mij gemaakt...Hij maakte er 2 naar mijn ontwerp en ik heb er zelf ook één. Het messing raakt de huid van de pony niet omdat het geheel is onderlegd met leer. Onder het puntje zit een extra zacht kussentje omdat de druk daar wat hoger was. Het is inderdaad een beetje errug chique, ik gebruikte deze frontriem dan ook alleen voor shows en kür op muziek. Dit is tijdens Horse Evemt 2004:
Intervarno schreef:Heej!! Ik heb geloof ik ook iemand zien rijden met die frontriem op outdoor Rosmalen, een paar jaar geleden geloof ik... Ik vond dat er zooo gaaf uitzien!!! Ik wilde er ook zo eentje, maar ik wist niet waar ik die dingen moest halen
Intervarno schreef:Hee! Das toevalligNee ik reed toen niet mee... Ik had toen nog geen eigen pony
Maar ik vind het altijd heel leuk om te gaan kijken. Ik had jou dan tijdens de kur gezien!!!
Ik was echt vet jaloers!!!
Maar dit jaar doe ik wel mee voor het eerst. Doe jij ieder jaar mee?