V vormige frontriemen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 19:03

ik vind het heel erg mooi!
Maar een bling bling kettingkje vink ook gaaf!

Marliesje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 19:03

Wauw!!
Die laatste vind ik echt geweldig! Staat zo goed bij die vos!

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 19:24

sugarmiss, er komen inderdaad steeds meer spullen die zn oorsprong in de westernsport hebben in de 'reguliere' ruitershops, neoprene singels, 3-in-1 beschermers, hoods, nog even en de staartzakken komen ook nog eens in!

Marritt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 19:51

Ik had de Kieffer Katharina bijna gekocht (zie foto vorige pagina)
Maar vond het jammer dat de steentjes niet wat langer doorliepen

Mare

Re: V vormige frontriemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 20:06

Heeft iemand al een foto van de kieffer katherina hoe die op jullie eigen paardje staat??

KozieZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 20:17

sanne_ schreef:
Afbeelding

Foto door Diana Bloemendal, http://www.imadia.nl

Die had ik inderdaad in het winkeltje zien hangen.

Udo2001

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-05 21:59

Persoonlijk vind ik die goude frontriem niet mooi. Ik vindt hem iets te veel van het goede, maar ja smaken verschillen. Nu nog hopen op een iets mindere opvallende variant

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:27

http://www.animoruitersport.nl/webshop/ ... .jpg[/img]

waahhhhhh ( kwijlt en kijkt extreem hebberig) die is echt supergaaf!!! wat is de prijs van deze ongeveer?

Citaat:
Ik heb het hoofstel voor € 104.00 gekocht bij bovenstaande website.

en alleen zo'n frontriem dan? want ik hoef er nou ook weer niet een compleet hoofdstel bij
[/quote]

Megan_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:45

gouda schreef:
Ik heb de Kieffer Katharina onlangs gekocht. Vol met diamantjes en een heel fijn hoofdstel. Ik heb hem via www.animoruitersport.nl

Dat is zo'n mooooi hoofdstel!!

Ik ben verliefd op die frontriemen!

xx_Irisje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 09:12

sanne_ schreef:
PriscaZ schreef:
Gijs Weck in Megen maakt ze op bestelling. Hij heeft ook wel een voorbeeld in zijn winkeltje hangen.

Inderdaad, die heeft hij voor mij gemaakt...Hij maakte er 2 naar mijn ontwerp en ik heb er zelf ook één. Het messing raakt de huid van de pony niet omdat het geheel is onderlegd met leer. Onder het puntje zit een extra zacht kussentje omdat de druk daar wat hoger was. Het is inderdaad een beetje errug chique, ik gebruikte deze frontriem dan ook alleen voor shows en kür op muziek. Dit is tijdens Horse Evemt 2004:

Afbeelding

vind de vorm wel mooi, maarhoud neit zo van goud..
denk dat ik in het zilver mooier zo vinden.

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 14:28

Mare schreef:
Heeft iemand al een foto van de kieffer katherina hoe die op jullie eigen paardje staat??

Nee nog niet. Het is iedere keer van dat rotweer om foto's te maken.

sanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 18:26

xx_Irisje schreef:
vind de vorm wel mooi, maarhoud neit zo van goud..
denk dat ik in het zilver mooier zo vinden.

Och, ik vind messing bij een vos of lichtbruine eigenlijk wel mooi. Toen ik mijn zadel van vrienden overkocht, kreeg ik er koperen beugels bij. Sja, en dan koop je je nieuwe hoofdstel ook maar met messing gespen. En van het één... *maak zelf af en kleur de plaatjes *

Lieke_wuiles

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 19:39

hebbe hebbe

Megan_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 16:19

Kieffer Catharina!

Nu in de aanbieding bij Ooteman : 99,95! Ik ga um halen !!!

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 16:51

sanne_ schreef:
PriscaZ schreef:
Gijs Weck in Megen maakt ze op bestelling. Hij heeft ook wel een voorbeeld in zijn winkeltje hangen.

Inderdaad, die heeft hij voor mij gemaakt...Hij maakte er 2 naar mijn ontwerp en ik heb er zelf ook één. Het messing raakt de huid van de pony niet omdat het geheel is onderlegd met leer. Onder het puntje zit een extra zacht kussentje omdat de druk daar wat hoger was. Het is inderdaad een beetje errug chique, ik gebruikte deze frontriem dan ook alleen voor shows en kür op muziek. Dit is tijdens Horse Evemt 2004:

Afbeelding

Jammer dat je er dan weer zo'n 'goedkope' neusriem bij hebt. Een mooie breden of juist smalle luxe neusriem zou het plaatje afmaken.

sanne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 14:53

patos schreef:

Jammer dat je er dan weer zo'n 'goedkope' neusriem bij hebt. Een mooie breden of juist smalle luxe neusriem zou het plaatje afmaken.

Zou inderdaad kunnen, maar omdat hij een superklein koppie heeft was ik bang dat het dan té zou worden. Hij moest nog wel kunnen zien waar hij liep natuurlijk . Ik heb deze pony nu niet meer, maar mijn nieuwe paard heeft een BR hoofdstel met goudkleurig onderlegde front- en neusriem. Zal eens passen of de afgebeelde frontriem veel te klein is, misschien is ie wel aan te passen.

Blijft een 'normale' frontriem zitten op een hoofdstel met gedeeld kopstuk? Of gaat dat naar beneden zakken? (hmmm...zou een goede reden zijn tot aanschaf van een nieuw hoofdstel Ik ben toch al niet zo kapot van de kwaliteit van BR)

loolo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 15:27

bij veel western winkels kun je ze wel kope

Intervarno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 15:52

sanne_ schreef:
Afbeelding

Heej!! Ik heb geloof ik ook iemand zien rijden met die frontriem op outdoor Rosmalen, een paar jaar geleden geloof ik... Ik vond dat er zooo gaaf uitzien!!! Ik wilde er ook zo eentje, maar ik wist niet waar ik die dingen moest halen

sanne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 11:30

Intervarno schreef:
Heej!! Ik heb geloof ik ook iemand zien rijden met die frontriem op outdoor Rosmalen, een paar jaar geleden geloof ik... Ik vond dat er zooo gaaf uitzien!!! Ik wilde er ook zo eentje, maar ik wist niet waar ik die dingen moest halen

Jep, dat was ik. Was in 2004, tijdens de kür had mijn pony 'm op. En later die middag met de prijsuitreiking op het springterrein. Leuk dat je 'm mooi vindt! Reed jij toen ook mee?

Intervarno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 19:10

Hee! Das toevallig Nee ik reed toen niet mee... Ik had toen nog geen eigen pony Maar ik vind het altijd heel leuk om te gaan kijken. Ik had jou dan tijdens de kur gezien!!! Ik was echt vet jaloers!!! Maar dit jaar doe ik wel mee voor het eerst. Doe jij ieder jaar mee?

Megan_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 20:30

Heeeeee....

Ik heb vanavond me hoofdstel besteld! Kieffer Katharina

sanne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 15:34

Intervarno schreef:
Hee! Das toevallig Nee ik reed toen niet mee... Ik had toen nog geen eigen pony Maar ik vind het altijd heel leuk om te gaan kijken. Ik had jou dan tijdens de kur gezien!!! Ik was echt vet jaloers!!! Maar dit jaar doe ik wel mee voor het eerst. Doe jij ieder jaar mee?

Heb mijn pony in oktober vorig jaar verkocht en heb sinds juni weer een jong paard (zie profiel). Heb afgelopen jaar wel meegereden, met het paard van mijn instructrice in het Z2, was alleen niet echt een succes . Moet even kijken, maar misschien dat mijn jonkie dit jaar meemag naar Rosmalen. Leuk concours vind ik dat altijd!

Intervarno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 18:29

Nou, misschien wordt het wel een meeting dan

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 10:19

lailapri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 13:30

Bij vroegop hadden ze ook een kieffer hoofdstel met v-frontriem alleen daar zaten ook blauwe steentjes bij in. Ik weet niet welk model het was, maar kan het nergens terug vinden op internet.