Ik heb een Rossner Amerika VZH.
Prima zadel, zit heerlijk zacht en goede kussens.
Ik zou hem zeker aanraden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Skitter schreef:Ze zijn wel degelijke zadels. Ze zijn goed voor de prijs! Alleen bij mij zakte die uit, en dan zijn ze te breed. Maar ik vond ze wel lekker zitten en mooi uitzien. Maar mijn advies is ze dus niet tweede hands kopen.
Saskia9 schreef:Ik heb ook een rossner,
eerder een keer divoza gebeld met de vraag of ze brede boom maten hadden,mij werd verteld dat ik mijn haf maar op dieet moest zetten zodat het zadel wel zou passen..
Quissie schreef:oei ik zit ook te denken aan een rossner zadel maar ik twijfel erg. Ik heb nu namelijk een Kieffer en ben erg gek op dit zadel. Helaas is de inch maat te groot voor mij. De slijtage van de beugelriemen bij een rossner, wordt dat ook bruim of blijft het zadel zelfs na enkele jaren ook mooi zwart? (zoals bij Kieffer/stubben e.d)
deedee19 schreef:Dankzij Rossner heb ik na lang zoeken eindelijk en zadel dat past. Heb de Rossner America dressuur nog het oude model.
porscherider schreef:deedee19 schreef:Dankzij Rossner heb ik na lang zoeken eindelijk en zadel dat past. Heb de Rossner America dressuur nog het oude model.
Diezelfde heb ik ook. Da's toch gewoon een veelzijdigheid richting dressuur?
magic_lover schreef:Ik heb ook een rossner gekocht voor mijn paard![]()
2e handse past goed op mijn paard, en zit heerlijk
deedee19 schreef:Nee hoor het is echt een dressuurzadel hoor.
Kijk maar
[Foto]
Volgens mij is het dezelfde als hierboven.
Yuri schreef:Volgens mij is het de sydney plus, die heeft enorme kussen ja
porscherider schreef:deedee19 schreef:Nee hoor het is echt een dressuurzadel hoor.
Kijk maar
[Foto]
Volgens mij is het dezelfde als hierboven.
Hee ja, idd het is een dressuurzadel. Ik had in je profiel zitten spieken en op die laatste 2 rijfoto's van jou (onder het kopje 'En wat zeldzame rijfoto's nog van mij en RB') leek het zadel sprekend op die van mij - de veelzijdigheid. Ik begrijp nu ook wat je bedoeld met 't oude model - daar zit dat logo nog niet op, maar een koperkleurig rondje. Dat heb ik ook.
Maar goed, 't doet er verder ook niet toe. Feit is dat 't hele fijne zadels zijn om te rijden, als je ze een beetje goed onderhoud. Maar dat hoort bij elk zadel zo te zijn.
Offtopic: wat staat dat raspberry ontzettend stoer op jouw paard.
deedee19 schreef:Het zadel in mijn profiel is een Chamberlain dus niet een Rossner