Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Horsie84 schreef:Wij zijn heel erg blij met de paddle.
Volgend jaar nog een keer de passer laten komen om toch nog een keer een zadel te testen.
[ Afbeelding ]
Xandyandme schreef:Hoe je eraan begonnen bent...![]()
Heb een filmpje van edix en op zich brengt dat al veel duidelijkheid.
Maar ik denk dat het een stuk "onzekerheid" van mezelf omdat het een heel ander soort zadel is dan het westernzadel dat ik tot nu had.
Waidida schreef:Xandyandme schreef:Hoe je eraan begonnen bent...![]()
Heb een filmpje van edix en op zich brengt dat al veel duidelijkheid.
Maar ik denk dat het een stuk "onzekerheid" van mezelf omdat het een heel ander soort zadel is dan het westernzadel dat ik tot nu had.
Ik heb ook gewoon veel filmpjes gekeken inderdaad, er was er eentje die het helemaal uitlegde. Ik ga hem even voor je zoeken!
EDIT: https://youtu.be/8-vzlIkIfuY?si=kPEoA-cNpeFtVnBj
Ik geloof dat het deze was, en anders zeker van dit kanaal.
Verder idd gewoon proberen op de blote rug en kijken hoe het ligt links en rechts. De balans kan je met de inlages aanpassen
Emori schreef:Weet iemand een zadelpasser die in het noorden komt die verstand heeft van de signum paddle?
Ik denk dat dit een goed idee is voor mijn kort in de rug fjordenkruising.
Melzazu schreef:Oeh wat interessant Mrijn. Ik zag dit merk toevallig laatst voorbij komen. Hoe heb jij dat zadel van Baloun kunnen testen?

pmarena schreef:Baloun maakt gewoon super mooie zadels
Het is al jaren geleden dat ik er 1 in handen had, leek toen zo'n beetje de eerste te zijn in Nederland.
Hij was zover ik me herinner niet erg flexibel en het was erg jammer dat je de stiksels los moest halen om een kopijzer te kunnen veranderen.... maar oh my wat zat hij verder mooi in elkaar dat zadel![]()
Super mooie vormgeving, materialen en de verwerking van de materialen was ook echt A+ zeg maar
En Mareentje en ik vonden hem ook allebei erg fijn zitten, ondanks dat hij eigenlijk een maatje te krap was.

PaulSimonFan schreef:[ Afbeelding ]
Ik wil graag meelezen in dit topic. En tevens een vraag stellen. Ik heb dit paddle zadel gekocht. Tweedehands. Er staat nergens een merk op. Ik ben erg benieuwd of jullie deze herkennen, en kunnen vertellen waar hij oorspronkelijk vandaag komt?
Deze heeft een reparatie gehad in het kopstuk. En ik ben erg benieuwd of er meer ervaringen zijn waarbij het kopstuk gebroken was.
dit is de mijne: 

ricojoreen schreef:Ik heb er ook 1tje van buitenzinning, maar daar past mij kont niet in helaasdit is de mijne:
[ Afbeelding ]
(ook te koop)