Ik ben erg tevreden van By Baukje. Kost wat, maar dan heb je ook wat. Voor mij is gestikt een must
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Earth schreef:Ik wilde op de site van By Bauke kijken maar ik vind die site zo onpraktisch dat ik heb weg geklikt![]()
Ik vind het wel leuk om zoiets te hebben in de toekomst.
Sentir schreef:Wie heeft ooit al eens zelf tack proberen te maken?
Balou_k schreef:Uit nieuwsgierigheid, wat is het voordeel van dit materiaal ten opzichte van bijv. leren materiaal?
Behalve natuurlijk de leuke kleurtjes?
Hoe zit het met levensduur en hoe verzorg je dit materiaal?
Koper schreef:Daarnaast is het ook heel dun en daardoor licht van gewicht (wat ik persoonlijk voor teugels niet prettig vind, heb graag iets in mijn handen. Daarom heb ik springteugels gemaakt. Met van dat dikkere spul waar je de teugels vasthoudt).
Maar bij voorbeeld om een klein ponyhoofdje is het veel minder bulky dan een dikker, leren hoofdstel.
Lukasje schreef:Koper schreef:Daarnaast is het ook heel dun en daardoor licht van gewicht (wat ik persoonlijk voor teugels niet prettig vind, heb graag iets in mijn handen. Daarom heb ik springteugels gemaakt. Met van dat dikkere spul waar je de teugels vasthoudt).
Maar bij voorbeeld om een klein ponyhoofdje is het veel minder bulky dan een dikker, leren hoofdstel.
Je hebt toch verschillende diktes en breedtes? Ik heb ook teugels en die voelen erg fijn aan en ik ervaar die niet echt als licht (qua gewicht) noch te smal of te dun. Met leidsels net zo.