Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DDDara schreef:Daphara schreef:TS is al twee dagen niet op bokt geweest, denk niet dat we hier nog wat van gaan horen
Nee na 2 hele dagen zullen we er wel nooit meer iets van horen![]()
Mag TS ook af en toe iets anders doen dan op bokt zitten![]()
Farouk schreef:Het complete zadel staat op Marktplaats te koop, te vinden met de zoektermen “dressuurzadel type Zaldi”. Ik was ook benieuwd welk merk/logo het zou zijn.
dianaw33 schreef:Ah nu weet ik het (ze wilde eerst geen foto van het zadel plaatsen) Dit is een zadel wat Zaldi een paar jaar geleden even verkocht voor een budgetprijsje, ik geloof 500 euro nieuw. Gemaakt in India oid. Zaldi heeft wel meer zulke budgetzadeltjes die niet uit hun eigen fabriek komen. Er staat dan ook niet hun eigen merk op.
dianaw33 schreef:Ah nu weet ik het (ze wilde eerst geen foto van het zadel plaatsen) Dit is een zadel wat Zaldi een paar jaar geleden even verkocht voor een budgetprijsje, ik geloof 500 euro nieuw. Gemaakt in India oid. Zaldi heeft wel meer zulke budgetzadeltjes die niet uit hun eigen fabriek komen. Er staat dan ook niet hun eigen merk op.
Ayasha schreef:TS, is dit topic bedoelt als "raad het logo" ? Je antwoord geen van de mensen die je iets vragen en pompt gewoon een nieuw logo in het topic.