Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cchanny schreef:Ik ben heel blij met mijn Hrimnir mono beugels. Alles blijft op zijn plek zitten waar het hoort
https://www.hetilperveld-webshop.nl/a-6 ... escription
[ [url=m/pNb7EB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZF0zuZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Connaisseur schreef:Ondanks een ouder topic, misschien heeft iemand het antwoord.
Deze beugelriemen heb ik op het oog, maar weet iemand hoe je hier de beugels opsteekt? Het brede gedeelte lijkt me niet bedoeld om te buigen zoals bij gewone beugelriemen.https://www.drunensruiterhuis.nl/beugel ... EALw_wcB#2
dieseltje09 schreef:Die kan je niet opsteken helaas, je kan 3 dingen ermee doen.
1: Telkens eraf halen (zou ik te lui voor zijn)
2: over het zadel kruisen(maar dan zit als je je beugels niet in zakjes doet weer met grotere kans op beschadigen en zakjes is leuk tot je beugels vies en nat zijn van de blub bv)
3: gewoon naar benenden laten hangen aan je zadel
Dorine92 schreef:dieseltje09 schreef:Die kan je niet opsteken helaas, je kan 3 dingen ermee doen.
1: Telkens eraf halen (zou ik te lui voor zijn)
2: over het zadel kruisen(maar dan zit als je je beugels niet in zakjes doet weer met grotere kans op beschadigen en zakjes is leuk tot je beugels vies en nat zijn van de blub bv)
3: gewoon naar benenden laten hangen aan je zadel
Er is nog een vierde optie. De beugels aan de achterkant van het zadel hangen. Ik heb even geen foto bij de hand van hoe dat er opgestoken uit ziet, maar je maakt gewoon de beugel vast aan het lusje/haakje of wat je dan ook aan de achterkant van je zadel hebt gehangen
[ [url=m/yrWa4b.jpg]Afbeelding[/url] ]
dieseltje09 schreef:Dorine92 schreef:Er is nog een vierde optie. De beugels aan de achterkant van het zadel hangen. Ik heb even geen foto bij de hand van hoe dat er opgestoken uit ziet, maar je maakt gewoon de beugel vast aan het lusje/haakje of wat je dan ook aan de achterkant van je zadel hebt gehangen
[ [url=m/yrWa4b.jpg]Afbeelding[/url] ]
Klopt, maar dan moet die ring er wel zijn haha. En zolang je geen ijslander, barok of bv een endurance zadel hebt is het on waarschijnlijk dat je die extra ringen hebt
Farjen schreef:Mijn zadel heeft helaas geen ophang_ring dus ik steek ze het liefst op![]()
Verder nog geen nieuwe riemen gevonden/gekocht dus aanraders nog steeds welkom
petitparis schreef:Farjen schreef:Mijn zadel heeft helaas geen ophang_ring dus ik steek ze het liefst op![]()
Verder nog geen nieuwe riemen gevonden/gekocht dus aanraders nog steeds welkom
Childeric heeft er hele fijne, alleen zijn ze strontduur en duurt het 6 weken alvorens je ze hebt.
Algemeen: ik laat mijn stijgbeugels gewoon hangen. Ik weet niet hoe jullie je zadel dragen, maar nog nooit blauwe schenen gehad.