Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bielsje schreef:Nou, mijn KN is gewoon halverwege volgende week klaar! 4,5 week.
Zal misschien een week duren voor hij in NL is maar hopelijk heb ik hem gewoon voor de kerst
Capriootje schreef:Wat een leuk topic om tegen te komen! Fijn dat je nieuwe er al zo snel is!
Ik heb een oude symphonie liggen, rijd er niet meer mee maar voor mij als doorgewinterde springruiter tot nu toe echt het enige dressuur zadel waar ik mee overweg kan. Mijn jonkie is nu 2,5 en ga sowieso starten met een springzadel omdat ik mij daar veel fijner op voel maar stiekem hoop ik dat ik de kn wel weer pas kan laten maken op hem
Hannanas schreef:Omg dat ziet er al veelbelovend uit! Als je beter bent krijgen we meer foto’s?![]()
![]()
![]()
Wat bedoel je met hard?
Hannanas schreef:Maar je had al een kn toch? Dus kwa hardheid hetzelfde? Ben wel benieuwd. Snelle levertijd ook zeg.
Charmaine schreef:Zie dat de kussens voor het paard al wel beter/zachter zijn
lletam schreef:Mooi @bielsje! Ik wil graag mijn trouwe Tango laten controleren en hopelijk passend maken
Charmaine schreef:Ik krijg bijna heimwee als ik m zo mooi zie liggen.....Als ie nou in duperzachte zitting variant is.....
Hannanas schreef:Prachtig zadel! Zitting lijkt idd ouderwets, en geen opgesloten zit. Echt heel mooi.
Ik zou m wel wat meer naar achteren opzadelen?