Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Azmay schreef:kamsel schreef:Ik zou niet je zadelmaker maar Jeffries saddlery rechtstreeks mailen met de foto’s.
Vind jouw zadel heel erg verschillen met het voorbeeld..
Daar ben ik het mee eens, Jeffries wil vast antwoord geven op eventuele twijfels
Absolem schreef:Ik was hier niet mee akkoord gegaan. Dit zaakje stinkt. Heb je Jeffries zelf ook bericht gedaan?
germie schreef:Absolem schreef:Ik was hier niet mee akkoord gegaan. Dit zaakje stinkt. Heb je Jeffries zelf ook bericht gedaan?
Ik denk dat het wel degelijk een Jeffries is, maar niet het model zoals besteld.
Helaas zijn sommige merken ook van het sneller verdienen en gaan opeens goedkopere materialen gebruiken. Dat lijkt hier ook zo te zijn.
henshem schreef:Mijn zadel heeft er ook 3. Gewoon tussen de andere 2 naar beneden door het flapje van de singel halen. Nb ik heb een andere singel waarbij de singelstoten niet apart zitten.
Het zijn er 3 zodat je een reserve hebt, mocht er ooit een afbreken.
Desi_2409 schreef:Voor zo'n duur zadel vind ik het er erg goedkoop uitzien onder het zweetblad. Ook de singelstoten die niet helemaal zwart leder zijn, maar enkel geverfd. Dit zie je aan de gaatjes, deze zijn wit aan de binnenkant. Maar ook de afwerking, de stiksels .. past niet bij zo'n bedrag... vind ik
De foto van internet die je plaatste, hoort er meer bij..
ik heb ook mijn twijfels of dit wel klopt..
Absolem schreef:Maar dan betaal je nog steeds niet voor wat je besteld hebt. En dit is niet alleen het materiaal. Ook de gehele afwerking wijkt af.