Ts, zit veel werk in je openingspost!
Het was mij niet meer gelukt om een collectie foto te maken
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sterrenpony schreef:]Roulette_ schreef:Jammer Daphara, wat was er niet goed genoeg aan de openingspost waarin iedereen aan bod komt dat je het nodig vond om als eerste reactie 6(!) foto’s van jezelf te posten, waarvan er 3 letterlijk een post eerder al aan bod komen?
Jammer dat het dus blijkbaar niet meer vrijblijvend is om je trotse bij elkaar verzamelde verzameling te delen.
Ik stap er uit.
xsensibel schreef:Ik ben dr ook weerrrrr!
Heb mijn collectie uitgebreid met de Dark Mauve & de Soft lemon, alleen die soft lemon vind ik niet zo op mijn merrie.. Die mag eventueel wel weer weg wooops.
Ik heb er sinds September ook een mooie rooie bij. Nu pas 8 maanden oud maar als hij later groot is verdiend hij heel veel dekjes. Goed excuus om extra te verzamelen![]()
[ [url=m/YEMgb6.jpg]Afbeelding[/url] ]
anoukwendy schreef:Sorriso schreef:Super, thanks!
Prachtig deel van je collectie.
De corduroy lijkt wat dieper/warmer dan de monogram?
Edit; heel toevallig ook een foto van de corduroy blush op je vos?
Nee nog niet helaas maar kan van de week wel even kijken of het lukt
xsensibel schreef:Ik ben dr ook weerrrrr!
Heb mijn collectie uitgebreid met de Dark Mauve & de Soft lemon, alleen die soft lemon vind ik niet zo op mijn merrie.. Die mag eventueel wel weer weg wooops.
Ik heb er sinds September ook een mooie rooie bij. Nu pas 8 maanden oud maar als hij later groot is verdiend hij heel veel dekjes. Goed excuus om extra te verzamelen![]()
Tango1979 schreef:Timing van de foto's was mss niet zo handig, reactie erop te fel. Done! En over naar genieten van mijn en jullie prachtige collecties!!
Marieke1495 schreef:xsensibel schreef:Ik ben dr ook weerrrrr!
Heb je toevallig al een foto van de dark mauve in gebruik?
Phrono schreef:Prachtig, en je fjord is ook zo leuk