germie schreef:Wel een mooi zadel, maar inderdaad, bij die wrongen zou ik ook vraagtekens zetten. Maar je mocht er dus echt op proefrijden om te voelen of het goed zat? Dan weet je wel of de wrongen in de weg zitten of toch niet.
Ja, ik heb sowieso natuurlijk met het passen gereden en omdat ik ook twijfels had of dit in het bos fijn zou zitten (dan gooit ze van enthousiastme graag met haar voorbenenen en lanceert ze mij in draf). Meestal deed ik dan mijn beugels en gaatje korter om balans te houden en ik had het idee dat dat niet lekker zou zitten met deze wrongen.
Met die reden zei ze dat ik hem op proef mocht om een buitenrit te maken. Tussendoor mocht ik er ook mee rijden, wat fijn was want ik had les en dan k in mijn instructrice ook meteen even mee kijken.
Het blijkt dat ik met dit zadel zo veel steviger zit dat mijn beugels niet korter hoeven. De bewegingen zijn veel vloeiender dus ik kan haar sowieso veel beter uitzitten nu. Ik kan zelfs ineens stukken doorzitten, wat eerder nauwelijks kon!
Super blij mee, en hele fijne service!