Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gabiiy schreef:Mijn ervaring is minder lovend dan alle reacties hier. Na met meerdere paarden bij Karin te zijn geweest voor een consult komt het erop neer dat je gewoon belachelijk veel geld betaald en dat voor mooie overtuigende praatjes waardoor je uiteindelijk haar spullen aanschaft. Maar het stuk klantenservice daarna ontbreekt en als je problemen hebt heeft ze nooit tijd, ook niet als je een controle afspraak hebt afgesproken dit zegt ze gewoon af.
Nouvel schreef:c_alsemgeest schreef:Ik vond zelf dat vooral het kopstuk veel verschil maakte qua gevoel, nog meer dan het bit. Dat had ik persoonlijk vooraf niet zo verwacht.
Ik heb een tijdje terug iemand bij een van onze paarden gehad die de opleiding deed, die zocht paarden om te oefenen met fitten. Ik vond toen ook opvallen hoeveel verschil het kopstuk maakte, dat had ik dus echt nooit verwacht…
MyChoice schreef:Op zich is een brede neusriem wel logisch voor gevoelige paarden. De druk gaat over een groter oppervlakte waardoor je minder piekdruk hebt dan bij een smalle neusriem. Vergelijk het met 1 vinger op je hand en dan hard drukken, of 3 vingers erop en dan hard drukken.
linsje27 schreef:Ik heb dit hoofdstel nu een paar weken en begin nu tegen wat dingetjes aan te lopen helaas…
Ze lijkt een knel plekje te hebben. Dat het velletje tussen de watertrens en neusriem komt. De bitfitter heb ik er alweer bij en hoop dat het opgelost gaat worden.. Ik app en een paar dagen later staat ze op de stoep; daar dus niks over te klagen.
Over de verdere kwaliteit van het hoofdstel ben ik wel tevreden!
[ [url=m/0HcfS9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dabiscui schreef:Zijn er toevallig nog meer ervaringen van mensen?
Ik zit er over na te denken om ook een hoofdstel en bitfitting afspraak te maken maar was benieuwd of dat 2fithorses echt zo veel beter is dan eventuele andere hoofdstel en bitfitters die niet aangesloten zitten bij het concept.
Zijn de mensen die de opleiding gevolgd hebben van 2fithorses net zo goed als Karin zelf?
Ik vind het overigens wel echt prachtig mooie hoofdstellen!
Urbiezira schreef:Volgens mij gaat dat over de prijs die je uiteindelijk op je rekening krijgt, dus consult + kosten hoofdstel/bit/whatever. Daar komt dus niet nog de prijs van het hoofdstel bij. Gok ik. (Hoop ik)