Hartje schreef:Ik ben benieuwd naar foto's van de velvet dekjes. Heeft iemand van jullie deze al? Hoe is de kwaliteit van de dekjes?
Hier het groene velvet dekje gekocht op Horse event!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hartje schreef:Ik ben benieuwd naar foto's van de velvet dekjes. Heeft iemand van jullie deze al? Hoe is de kwaliteit van de dekjes?
kampioen2be schreef:Even een schopje onder dit topic.
Heeft iemand toevallig ervaring met de wedstrijdjasjes van Mrs Ros (en anders evt ervaring maten bovenkleding). Vind de nieuwe collectie echt prachtig en ik wil graag nieuwe wedstrijdjas bestellen, maat ik twijfel over de maten...
nnicolex schreef:kampioen2be schreef:Even een schopje onder dit topic.
Heeft iemand toevallig ervaring met de wedstrijdjasjes van Mrs Ros (en anders evt ervaring maten bovenkleding). Vind de nieuwe collectie echt prachtig en ik wil graag nieuwe wedstrijdjas bestellen, maat ik twijfel over de maten...
Ik heb toevallig recent een winterjas en vestje gekocht, beide xs (wat ik ook van alle andere merken heb zoals ps of sweden/anky etc) en past perfect op maat/sluit goed aan want ik ook graag wil. Als je liever wilt dat het iets ruimer zit dan zou ik voor maatje groter gaan. Vriendin van mij had wedstrijdjasje gepast en ook die maat viel bij haar mooi getailleerd.
kampioen2be schreef:Even een schopje onder dit topic.