Mrs Ros Equestrian

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 17:42

Hartje schreef:
Ik ben benieuwd naar foto's van de velvet dekjes. Heeft iemand van jullie deze al? Hoe is de kwaliteit van de dekjes?

Hier het groene velvet dekje gekocht op Horse event! :D Vond het dekje in eerste instantie wel wat klein ogen, maar op het paard viel het gelukkig mee. Het dekje is van goede kwaliteit en blijft mooi liggen onder het zadel.

Afbeelding

Afbeelding

Selina

Re: Mrs Ros Equestrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 18:20

Ohh die Velvet dekjes zien er mooi uit <3
Ben ook wel benieuwd naar de taupe versie. Vind hun productfoto niet heel duidelijk.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 23:01

Wauw Maartje, die is prachtig !

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 01:28

Mooi setje!!

Ik heb afgelopen jaar het mintgroene setje gekocht en de smoky pink. Super mooi.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 01:03

Heeft iemand toevallig het Foxy Red dekje en hier een foto van?

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 11:25

Even een schopje onder dit topic.

Heeft iemand toevallig ervaring met de wedstrijdjasjes van Mrs Ros (en anders evt ervaring maten bovenkleding). Vind de nieuwe collectie echt prachtig en ik wil graag nieuwe wedstrijdjas bestellen, maat ik twijfel over de maten...

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 23:47

kampioen2be schreef:

Heeft iemand toevallig ervaring met de wedstrijdjasjes van Mrs Ros (en anders evt ervaring maten bovenkleding). Vind de nieuwe collectie echt prachtig en ik wil graag nieuwe wedstrijdjas bestellen, maat ik twijfel over de maten...

Ik heb toevallig recent een winterjas en vestje gekocht, beide xs (wat ik ook van alle andere merken heb zoals ps of sweden/anky etc) en past perfect op maat/sluit goed aan want ik ook graag wil. Als je liever wilt dat het iets ruimer zit dan zou ik voor maatje groter gaan. Vriendin van mij had wedstrijdjasje gepast en ook die maat viel bij haar mooi getailleerd.

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 23:51

nnicolex schreef:
kampioen2be schreef:

Ik heb toevallig recent een winterjas en vestje gekocht, beide xs (wat ik ook van alle andere merken heb zoals ps of sweden/anky etc) en past perfect op maat/sluit goed aan want ik ook graag wil. Als je liever wilt dat het iets ruimer zit dan zou ik voor maatje groter gaan. Vriendin van mij had wedstrijdjasje gepast en ook die maat viel bij haar mooi getailleerd.

Ik heb hem toevallig vandaag binnengekregen (meteen besteld dinsdag hahah) en hij valt inderdaad mooi op maat!

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 00:13

kampioen2be schreef:

Ik heb er toevallig laatst een wedstrijdje besteld, vallen inderdaad mooi op maat. Ik was positief over de afwerking en de kwaliteit van het materiaal.

fetisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 07:33

Heeft iemand foto’s van hun dekjes? Tevreden van?

Xritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 15:47

Ik vind de jasjes ook fijn.
Heeft iemand ervaring met de (wedstrijd) broeken? Mijn dochter is 10, lang en slank. De kindermaat is veel te kort. Nu hebben ze ook een xxs. Iemand ervaring met deze maat voor een kind?

rensju

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 22:45

Iemand ervaring met de peesbeschermers air flex? Zien er wel fijn uit en in grote maat verkrijgbaar itt bv lemieux :o