HorsieLovar schreef:Typisch en vrij kansloos dat een verkoper van Jason Horse zijn schuim pads wil verkopen via een forum. Mooi verhaal: vervaardigd in de bergen, schuim is schuim en het is niet anders dan wat andere aanbieders bieden alleen een stuk goedkoper.
Ook 'hogere SG-waarde' zonder de werkelijke waarde te benoemen vind ik altijd een goede. Wat is dan 'hoger'?
Nog steeds vind ik dan bij zo'n pad het raar dat je die elke 2 jaar moet vervangen, terwijl je gemiddeld 5 dagen per week hooguit een uurtje rijdt. Een matras gaat 10 jaar mee en daar lig je heel wat meer uren op. Waarin zit dan dat verschil? Zweet? puntbelasting? Als je dan 5 paarden per dag wilt rijden moet je elke 8 maanden vervangen?
Ik vind de verkoopverhalen altijd wel leuk om te lezen. En via een forum kun je zeker wel verkopen. De verdere uitleg over viscopore en dat het een dochterbedrijf is van Deron vind ik dan weer interessant. Hoef ik het zelf niet meer op te zoeken.
Dus ik ben het deels met je eens. Zwitsers staat echt niet altijd voor kwaliteit. Ook 'hogere SG-waarde' is eigenlijk loze informatie als je de SG waarde niet vermeldt. Maar andere info is zeker toevoegend en interessant. En een forum is een prima middel om je produkt te promoten.
Overigens even verder gezocht: Lima B.V. is ook gevestigd op hetzelfde adres. Nu zegt dat niets natuurlijk.