Rood/bordeaux zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie w

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 22:01

Passier heeft redwood.

yamsi0124

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-20 22:26

Absolem schreef:
Waarom koop je geen congac kleurig zadel en verf je 'm met indring verf bordeau? Dat kan je ook met een hoofdstel doen dan heb je een set. Denk dat dat met jouw budget makkelijker is.

Omdat ik op het moment een zadel heb dat past, alleen niet de kleur is die ik wil. Ik spaar dus liever door om een zadel te kopen dat al de kleur is die ik wil, omdat ik indringverf toch minder vertrouw/fijn vind.

yamsi0124

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-20 22:28

Nathalie w schreef:
Passier heeft redwood.

De redwood die ik kan vinden van passier is niet de kleur die ik zoek. Hij is me te bruin ipv rood.

pumpina

Re: Rood/bordeaux zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 22:34

Mijn stalgenoot had een bordeauxrode Hulsebos gekocht, was wel een dressuur

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 22:48

yamsi0124 schreef:
Hoi,
Ik denk dat ik even door ga sparen en voor een zaldi ga. Over de zadels zelf hoor ik namelijk veel goeds (op een enkeling die de zitting hard vindt, maar ik vind de stubben waar ik eerst mee sprong zacht zat :+ ).
Het enige waar ik dus tegen aan loop is, bij welke zadelmaker ga ik hem kopen? Welke raden jullie aan? Liefst omgeving zutphen/Gelderland, maar als de echt goeie verder weg zitten ga ik daar natuurlijk voor.

Toen ik je topic las moest ik ook gelijk aan zaldi denken. Ik heb sinds kort een zaldi zadel aangeschaft voor mijn korte maar ronde pony. De boom vormt zich naar je paard en ik vind de zadels erg mooi. En voor een op maat gemaakt zadel niet duur. Je kan die inderdaad ook in het roodbruin krijgen. Je kan altijd Lenie van Westeind eens bellen, ze heeft namelijk ook veel tweedehands! Ik heb eerst een tweedehands cognac zaldi van haar geleend voordat mijn zadel er was.

Dit is mijn zaldi, donkerbruin met gouden accenten.
Afbeelding

yamsi0124

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-20 23:27

xLiez schreef:
yamsi0124 schreef:
Hoi,
Ik denk dat ik even door ga sparen en voor een zaldi ga. Over de zadels zelf hoor ik namelijk veel goeds (op een enkeling die de zitting hard vindt, maar ik vind de stubben waar ik eerst mee sprong zacht zat :+ ).
Het enige waar ik dus tegen aan loop is, bij welke zadelmaker ga ik hem kopen? Welke raden jullie aan? Liefst omgeving zutphen/Gelderland, maar als de echt goeie verder weg zitten ga ik daar natuurlijk voor.

Toen ik je topic las moest ik ook gelijk aan zaldi denken. Ik heb sinds kort een zaldi zadel aangeschaft voor mijn korte maar ronde pony. De boom vormt zich naar je paard en ik vind de zadels erg mooi. En voor een op maat gemaakt zadel niet duur. Je kan die inderdaad ook in het roodbruin krijgen. Je kan altijd Lenie van Westeind eens bellen, ze heeft namelijk ook veel tweedehands! Ik heb eerst een tweedehands cognac zaldi van haar geleend voordat mijn zadel er was.

Dit is mijn zaldi, donkerbruin met gouden accenten.
[ [url=m/m9C6Ok.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ziet er mooi uit!
Heb jij dan ook die foam kussens?

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 06:42

Nee ik heb wolkussens! Mijn zusje heeft via haar een tweedehands zaldi gekocht met foam kussens.

yamsi0124

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-20 08:06

Ah oké. Hoe bevallen deze beide? Welke raad je aan?