Beoordeling zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bowo

Re: Beoordeling zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 16:07

Ik ben ook geen fan van Butterfly. In theorie is het concept mooi, een boom die altijd aanpast, maar in praktijk werkt het minder. Ten eerste wordt alleen de voorkant aangepast en niet de achterkant. Ten tweede gaat het toch al snel knijpen wanneer je aansingelt.

Mijn ervaring (en wat ik ook heb gehoord van anderen) is dat paarden de eerste paar weken goed lopen onder een Butterfly, maar daarna steeds minder.

FjeLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 17:09

Kinke schreef:
Jij bent de verkoper van deze zadels FjeLOVER?

Nee.
Ze worden op bestelling gemaakt in ik dacht Italie of Engeland.
Heb zelf een lange weg met zadels gehad, alles geprobeerd etc.
Deze bevalt gewoon extreem goed en het is niet zomaar een zadelmerk dus dacht ik breng het iig even ter attentie!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 18:16

je hebt in je profiel staan dat je zadels verkoopt, vandaar

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 09:10

Butterfly komt uit Duitsland. DT Saddlery maakt ze. Ik heb ze op een beurs bekeken. Ik heb eerlijk gezegd geen mening over het zadel. Ik hoor heel positieve en heel negatieve dingen over deze zadels. Net als heel veel andere merken overigens. Als het past bij de ruiter en het paard, is het natuurlijk gewoon een goed zadel? Was dat de enige optie die deze verkoper had?

Sita_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-20 19:18

idefix4 schreef:
Butterfly komt uit Duitsland. DT Saddlery maakt ze. Ik heb ze op een beurs bekeken. Ik heb eerlijk gezegd geen mening over het zadel. Ik hoor heel positieve en heel negatieve dingen over deze zadels. Net als heel veel andere merken overigens. Als het past bij de ruiter en het paard, is het natuurlijk gewoon een goed zadel? Was dat de enige optie die deze verkoper had?

Nee hoor we hebben ook anky, kent en masters, kentaur, eric thomas, rossner en kieffer geprobeerd. (Dezen lagen binnen mijn budget), waren wel meer maar lagen te ver boven mijn budget. Daar kwam uit naar voren dat de butterfly voor mijn paard in combinatie met mijn zit het beste was.