Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

welke bitfitter heb jij trouwens Lies__? Zie dat je beetje aan mijn kant van het land woont. Mijn bitfitter heeft geen Fager, ik rij nu met een NeueSchule combinatie van haar.
 welke bitfitter heb jij trouwens Lies__? Zie dat je beetje aan mijn kant van het land woont. Mijn bitfitter heeft geen Fager, ik rij nu met een NeueSchule combinatie van haar. 

BrittOllie schreef:Dit is de Jacob:
[ [url=m/fRhEqO.png]Afbeelding[/url] ]
Zo’n ding in het midden is nieuw voor mij, en vind ik een beetje “raar”.
Zijn er mensen die daar ervaringen mee hebben en dat willen delen?

Ik heb hem helaas net teruggestuurd omdat ik met Corona thuiszit dus heb hem nog niet kunnen testen.
 Ik heb hem helaas net teruggestuurd omdat ik met Corona thuiszit dus heb hem nog niet kunnen testen.                                                         

Lena82 schreef:O dat is heel anders idd!

. De Sara heb ik nu in gebruik voor het longeren, in het rijden werd hij er na een paar hangerig en wat sterk op. Rijdt nu weer met de Maria en daar blijft ie fijn mee.
. De Sara heb ik nu in gebruik voor het longeren, in het rijden werd hij er na een paar hangerig en wat sterk op. Rijdt nu weer met de Maria en daar blijft ie fijn mee. 

Scarpati schreef:Ik heb de Julia Universal baby fulmer met sweet iron voor mijn paard. Ik ben er echt super tevreden over, en mijn paard krijgt ook een schuimlaagje op zijn mond van dit bit. Dat kreeg hij met de sweet iron bitten van Trust niet.
Het sweet iron gedeelte roest bij mij (nog) niet en behoudt zijn blauwe kleur
[ [url=m/VjwxoU.jpg]Afbeelding[/url] ]