De 0gr regendekens gaan al een jaar of 5 mee denk ik. Nog steeds waterdicht

En als ze gaan lekken, gooi ik ze gewoon weg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_San87_ schreef:Cheminee schreef:Ik vind het wel grappig dat jij zegt dat de harry horse doorlekken. Ik zweer bij de harry horse dekens! 1x per maand insprayen met HG impregneerspray en ze gaan jaren mee!
1x per maand insprayen? Mijn Bucas en Horseware hoef ik nooit in te sprayen en de oudste is 15 jaar oud.
Cheminee schreef:_San87_ schreef:
1x per maand insprayen? Mijn Bucas en Horseware hoef ik nooit in te sprayen en de oudste is 15 jaar oud.
Ik wil dan wel weten welke jij hebt.. alle bucas dekens die ik gehad heb waren na een jaar lek..
Marije_jiplover schreef:Ik ben fan van Weatherbeeta dekens.
Passen niet in jouw budget, maar de mijne loopt er in de winter 12 uur per dag mee buiten en blijft er altijd droog onder, ze hebben voor hem een fijne pasvorm en ik heb de eerste nu al bijna 4 jaar in gebruik zonder dat ik daar slijtage aan zie.
Die van Amigo die ik eerst gekocht had, was kwa pasvorm maar zozo en na 1x flink stoeien zat daar een enorme winkelhaak in.
In de Weatherbeeta's wordt ook geregeld gehapt enzo, maar die blijven wel heel.
En lekken ook niet door.
Def schreef:Marije_jiplover schreef:Ik ben fan van Weatherbeeta dekens.
Passen niet in jouw budget, maar de mijne loopt er in de winter 12 uur per dag mee buiten en blijft er altijd droog onder, ze hebben voor hem een fijne pasvorm en ik heb de eerste nu al bijna 4 jaar in gebruik zonder dat ik daar slijtage aan zie.
Die van Amigo die ik eerst gekocht had, was kwa pasvorm maar zozo en na 1x flink stoeien zat daar een enorme winkelhaak in.
En lekken ook niet door.
Ik ben nu ook aan het kijken voor een weatherbeeta. Ik zie dat ze schoftkussens hebben. Mijn ervaring is dat bij paarden zonder schoft (zoals de mijne) dat dit maakt dat de deken aan de voorkant een beetje open komt te staan en daardoor in regent. Heb jij daar ook ervaring mee?
Def schreef:Marije_jiplover schreef:Ik ben fan van Weatherbeeta dekens.
En lekken ook niet door.
Ik ben nu ook aan het kijken voor een weatherbeeta. Ik zie dat ze schoftkussens hebben. Mijn ervaring is dat bij paarden zonder schoft (zoals de mijne) dat dit maakt dat de deken aan de voorkant een beetje open komt te staan en daardoor in regent. Heb jij daar ook ervaring mee?
Marije_jiplover schreef:Ik ben fan van Weatherbeeta dekens.
En lekken ook niet door.