Welk bit voor gevoelige mond en weinig ruimte. What to do?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Capriootje

Re: Welk bit voor gevoelige mond en weinig ruimte. What to do?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 16:21

Mijn paard hing zichzelf ook regelmatig 'op' met vaststaan. Na behandeling van osteo bleek er aardig wat verkeerd te zitten bij zijn atlas en draaier in z'n nek. Hij is veel verbeterd na de behandeling qua aanraken van hoofd en vooral nek. Heb toen een tijdje safety halsters gehad die los schoten als hij ging hangen en nu doet hij het gelukkig nooit meer. Denk dat het zeker de moeite is om haar na te laten kijken :)

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 18:58

Bij dat verhaal ga ik ook steeds meer denken aan het atlasgebied. Zeker waard om na te laten kijken door een goede osteopaat!

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 16:15

Een goede osteo kijkt ook naar het tongbeen. Dat staat in verbinding met het hele lijf, tot achter aan toe. Wanneer er ergens een blokkade zit heeft dat ook direct effect op het tongbeen.
Wanneer je osteo ook cranio sacraal doet kunnen ze meteen naar dat gedeelte kijken ook.

Shanna7836

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 16:27

Ik zeg ook Myler bit. Ik heb al mijn paarden hierop lopen en wil eigenlijk niet anders meer. Ondanks dat ze dunner zijn vind ik de onafhankelijke werking super. Als je met een zachte hand rijdt is het een vriendelijk bit