Dé singel voor paard met singelplek ver naar voren...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 11:40

Leo schreef:
Deze ken ik vanuit de western, maar is er zo te zien ook in Engelse variant:
https://www.totalsaddlefit.com/shoulderreliefgirth/

Goede ervaringen mee gehoord. :j zelf ook een paard met naar voren liggende singel plek, brede en naar achter lopende schouders en rondgeribt, voor hem heb ik een vergelijkbare singel (en als die niet gewerkt had had ik een shoulder relief gaan proberen).

Ik heb de dressuurvariant met elastiek en die doet het erg goed bij mijn zadel met ver naar achter liggende singelstoten en juist naar voren liggende singelplekken. Doordat de singel uit 3 losse delen bestaat schuift hij ook niet van links naar rechts, waardoor wij er ondanks het flink soepele stuk elastiek toch met boomloze zadels vanaf de grond/laag krukje op kunnen stappen zonder dat de boel verschuift.

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-19 12:00

dieseltje09 schreef:
Als fairfax voor jou een optie is, Lemieux heeft een hele mooie kopie tegenwoordig maar dan voor de helft van de prijs :) En Lemieux is naar mijn weten wel makkelijk te koop in Zweden
https://www.lemieuxproducts.com/horsewe ... irth-black

Oh dit is perfect! Wel nog even wachten tot december voor ie er is, maar dat heb ik er wel voor over. :j

Lemieux is hier inderdaad goed redelijk aan te komen.

Thanks! :D

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 12:04

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-19 12:12

Inderdaad jammer dat ze er nu nog niet zijn, maar voor de perfecte singel wel voor over. :j
En dan hopen dat het ook echt de goede is voor haar haha. Maar de vorm lijkt wel goed te zijn en hij ziet er netjes afgewerkt uit. Sowieso groot fan van Lemieux producten! Kwaliteit en pasvorm zijn eigenlijk altijd super. Dus dat durf ik wel aan.

Jammer alleen dat ze niet gewoon een ring hebben, maar alleen een haak. Denk wel dat het met wordt, met longeren ook zo handig.