Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Koper schreef:Nynkster schreef:Als je van een beetje tutten houdt kun je nog anti klitspray en elastiekjes kopen
Dan moet je paard er ook wel van houdenIk had ze pas bij de tweede nodig.
lampjerulez schreef:Pistasche schreef:Echt onmisbaar in je kast: flesje colosan mochten ze koliekerig zijn.
Ik heb mijn paard inmiddels 4 jaar en nog nooit van dit spul gehoordniet dat dit betekend dat dit niet super handig kan zijn hoor.
Maar bij je eerste eigen paard die koliekerig/rare symptomen oid vertoont (helemaal bij je eerste eigen paardje) bel je de DA met spoed en hij/zij regelt de restwel zo verstandig/veilig en een stuk minder stressvol als je het mij vraagt.
tenminste ik ben (helemaal de eerste 2 jaar) NOOIT zelf medicijnen gaan kopen tenzij een DA mij dit aanraadde oid.
Ik denk dat TS moet kijken naar meerdere halsters/touwen, longeerlijn, zadel hoofdstel etc.
ledervet is ook wel handig, en doekjes om je tuig te kunnen schoonmaken. Overige basis dingen heeft TS volgens mij al zelf benoemd.
En de rest komt vanzelf
pimaude schreef:Niemand noemt een longeersingel, touwtjes/ lange lijnen ed? Toch wel de basis mijn inziens!
Veel plezier met je paard! Volgens jaar denk je: 'oh help, wat kan ik wegdoen nu ik zoveel spullen heb!'