Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Malle1970 schreef:Lucht vertraagd en daardoor zie je bij WOW zadels dat mensen altijd achter de beweging zitten. Ik ken niemand die in een wow zadel goed zitten ( daar denken ze zelf anders over hoor)
Nielojram schreef:Wol en schuim reageren inderdaad supersnel.
Malle1970 schreef:Ja en we weten allemaal hoe beroerd die zit
Avalanche81 schreef:Het is met een wow ook niet de bedoeling dat je echt strak aansingelt![]()
Sowieso met een goed passend zadel zou het zadel ook moeten blijven liggen als het niet al te strak is. Ik denk zo, dat als je de lucht plet, je te strak aansingelt eigenlijk.
Nielojram schreef:Ik vind het altijd jammer dat lucht zo afgekraakt wordt door mensen die niet weten hoe het systeem werkt.
Avalanche81 schreef:Nou precies, ik had bij mijn Kieffer een singel met elastiek, en die singelde ik aan beide kanten wat aan, maar eigenlijk vrij los. Strakker was ook nergens voor nodig, ding bleef liggen waar hij lag.
Wintec vond ik overigens een ramp, zowel qua zitten, als goed laten liggen..... nu met die nieuwe modellen is dat overigens wel beter, maar ik ben meer van de Bates..... tenzij ik een Kieffer tegenkom die geweldig ligt en blijft liggen......
Malle1970 schreef:Probeer eens een passier.
pompadour schreef:Ik heb altijd het idee dat zadels gewone uni seks is
pompadour schreef:Ik zou "eerder" op een mannen zadel rijden omdat ik lang bent, en ook lange benen