WiPaLa schreef:Mijn paard had dit vorig jaar ook. Heel boos, dreigen om te bijten als ik het deken naar voor trok of goed wou leggen op de borst. Hij heeft dit gekregen tijdens hij een schouderblessure had door een deken die teveel tegen trok.
Dit jaar is die blessure er niet en is het geen probleem meer om het deken goed te leggen.
Aangezien je ergens aangaf dat hij dit bij een ander deken niet doet zou ik denken dat het deken ergens duwt of tegentrekt op de schouders zoals bij de mijne is geweest. Deken zag er overigens goed passend uit maar was het blijkbaar niet
Ik weet niet wat voor deken je hebt maar ik had het door een K entucky deken met die konijnvacht omdat dit tegentrekt
Ik heb nu een deken opgelegd dat een maatje groter is en van zachter materiaal, het is niet volledig weg met dit deken maar wel verbeterd. Bij het ander deken greep hij naar me, bij dit deken kijkt hij wat vies. Ik heb geen Kentucky, zijn allemaal verschillende merken, heb er van aveve, nu heeft hij een QHP aan, heb er ook van Harry's Horse etc...