Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shanna schreef:Ik ga met de rest mee dat 50cm voor een tinker wel erg kort lijkt. Mijn shetlander van 90 cm heeft al een 40/ 45 cm singeltje bij lange singelstoten, ik vermoed dan ook dat je in lengte van de singel al een hoop kan winnen.
Heb je een foto van je singel op je paard?
Maureen_M schreef:Mag ik dit topic even omhoog schoppen, zonde om een nieuwe te openen
Voor het paard dat ik rij ben ik op zoek naar een goede VZH singel, geen koordsingels. Ik ben me rot aan het zoeken naar singel bontjes voor om een vzh singel of een vzh singel gevoerd met bont maar kan helaas maar weinig vinden...
Kidde schreef:Maureen_M schreef:Mag ik dit topic even omhoog schoppen, zonde om een nieuwe te openen
Voor het paard dat ik rij ben ik op zoek naar een goede VZH singel, geen koordsingels. Ik ben me rot aan het zoeken naar singel bontjes voor om een vzh singel of een vzh singel gevoerd met bont maar kan helaas maar weinig vinden...
Horze verkoopt een singel met bont: https://www.horze.nl/singels/horze-harl ... gJtRfD_BwE