Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ShadowFax schreef:Staat goed PatriciaH! Nog niet mee gereden? Heeft jouw IJslander een groot hoofd?
Ik heb 6 juni de lingus maat cob besteld. Status staat nog steeds op ‘processing/shipping’. Shipmentnr op PostNL ingevoerd, zou het de 14e bezorgd worden, niks, toen de 15e, ook niks. Volgens mij is het een gok van PostNL ofzo. Was het bij jullie duidelijker? Bericht van Hööks gekregen dat het verzonden was?
ShadowFax schreef:Staat goed PatriciaH! Nog niet mee gereden? Heeft jouw IJslander een groot hoofd?
Ik heb 6 juni de lingus maat cob besteld. Status staat nog steeds op ‘processing/shipping’. Shipmentnr op PostNL ingevoerd, zou het de 14e bezorgd worden, niks, toen de 15e, ook niks. Volgens mij is het een gok van PostNL ofzo. Was het bij jullie duidelijker? Bericht van Hööks gekregen dat het verzonden was?
_PatriciaH schreef:ShadowFax schreef:Staat goed PatriciaH! Nog niet mee gereden? Heeft jouw IJslander een groot hoofd?
Dank je, vandaag mee gereden en ik ben tevreden! Ik reed nooit met een strakke neusriem, bij Ijslander hoofdstellen is dat al net wat anders dan bij “normale” maar was toch benieuwd of het voor hem anders voelde, hij loopt lekker ontspannen!
Nee zeker geen groot hoofd, hij heeft meestal een grote maat pony dus was erg bang dat het niet zal passen maar het gaat net![]()
Ik kreeg telkens een update van Hooks, was zeer tevreden met de updates en snelle levering, heb 2 juni besteld. Hopelijk hebben jullie het ook snel binnen!
_PatriciaH schreef:Ik was bang dat het te groot zal zijn, en het is voor hem ook groot maar het is te doen. Bitriempjes eigenlijk te groot dus neusriem zit net 1 gaatje te hoog maar wil nog niet bij prikken..
ik denk dat het hoofdstel mooier zit bij een groter hoofd dus jou IJs gaat het denk best goed passen!
Die van mij past net geen maat pony Micklem en een maat cob is veel te groot..
ShadowFax schreef:_PatriciaH schreef:Ik was bang dat het te groot zal zijn, en het is voor hem ook groot maar het is te doen. Bitriempjes eigenlijk te groot dus neusriem zit net 1 gaatje te hoog maar wil nog niet bij prikken..
ik denk dat het hoofdstel mooier zit bij een groter hoofd dus jou IJs gaat het denk best goed passen!
Die van mij past net geen maat pony Micklem en een maat cob is veel te groot..
Das inderdaad een klein hoofdje dan![]()
Misschien toch maar later bijprikken inderdaad als hoofdstel bevalt. Als alles mee zit krijg ik die van mij morgen binnen
Hoe is het met de rest van de mensen die de lingus verwachten?