Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SofieHavan schreef:Oeuh! Ik wil de Lingus wel, maar ben van België, zie je dat zitten om te verzenden (kan ook naar een adres in NE verzonden worden)? Ik zie wel dat Lingus tot mei niet te leveren is
SofieHavan schreef:Is er nog een andere manier dat ik aan de Lingus kan geraken? Of kan ik het toch al bestellen bij jou?
Capriootje schreef:Wat een leuk initiatief! Zijn de kosten via de zweedse site goedkoper? In kr?
Verbaas me wel over de hoeveelheid namelijk, ik bestel best regelmatig zelf bij Hooks via de europese website. Verzendkosten zijn niet absurd hoog en al vrij snel gratis toch?
Quir schreef:Vrijdag gaat alles op de post! Dus verwacht dat het zaterdag dan binnen is bij iedereen.
Waarschijnlijk kunnen we in juni (precieze datum weet ik zo even niet) wel weer wat dingen mee nemen, maar dat is maximaal 1 grote koffer en 20/25kg in verband met vliegtuig. Aantal hoofdstellen bijvoorbeeld gaat dus wel lukken, maar hele grote of zware dingen helaas niet.
Zal later even een nieuw topic openen (zal ook de link hier plaatsen) en dan ook wat eerder, want er waren nu toch helaas was dingen niet op tijd leverbaar. Zoals de Lingus, die echt heel erg hard gaat.