[FOTO]Show jouw frontriem!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmiee_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 15:56

Laat ik er maar niet aan beginnen om hier me frontriemen neer te zetten :') met 2 ponys en een setjes tik heb ik iets te veel frontriemen whahaha

Dit zijn de laatste nieuwe. Van bayon six. Frost een limitit editon.

Deze blauwe is voor het normale hoofdstel te groot. Hij is ook voor het menhoofdstel.
Afbeelding

Lila/paars <3
Afbeelding

Heb die ook in het zilver.

En als verjaardagscadeautjes is er voor beide een frontriem van frontriem design onderweg :+ ze hadden 25 % korting kon het niet laten haha.

KAbriogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 18:59

Frontriemen met Swarovski zoveel als ik maar wil ;o)

Zonder dollen ik maak ze zelf, sterker nog we zijn sinds heel kort een heel echt bedrijfje. Dus mijn paard is zwaar de sjaak want ik maak voor elke gelegenheid gewoon wat ik leuk vind.

Zo heb ik voor mijn dressuur wedstrijden een heel hoofdstel in elkaar gezet, daar heb ik bijpassende beugelriemen bij en ook mijn kleding in die kleuren en opgeleukt met Swarovski, maar ook hoofdstelnummers, halster echt alles.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 19:06

Afbeelding

<3

hoikimmmy

Re: [FOTO]Show jouw frontriem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 19:10

Afbeelding

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 22:50

Oud topic, ik weet het. Maar ik had een vraagje.
Ik heb sinds vandaag een (stiekem toch wel) prachtige Swarovski frontriem. Over een normale zou ik blanke nagellak doen zodat de steentjes blijven zitten. Nu is deze wel netjes ingelegd gelukkig, maar ik wil ze graag in mijn frontriem houden. Hoe kan ik hiervoor zorgen?

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 09:56

Jikkee hoe zijn de steentjes ingelegd?
En over echt Swarovski zou ik geen nagellak zetten.

Zelf werk ik met de Swarovski stenen echt ingelegd met omhulsel dus die raak je gewoon niet kwijt. Om het product aan te kunnen bieden heb ik veel geduld moeten hebben want ik wilde het eerst uitvoerig testen (3 jaar) en er is nog nooit een steentje uitgevallen.
Ook bij de andere test personen niet.

Afbeelding