En bruine spoorbeschermers (rubber), ook nergens te vinden!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nies_ schreef:Typhoon schreef:Dyon working collectie heeft denk ik wel wat je zoekt?
Komt wel in de buurt, maar bijna allemaal met een wit stiksel. De teugels hebben ze wel, maar voor 100 euro. Zo'n hekel heb ik nou ook weer niet aan wat stopsMaargoed denk dat dat toch gewoon via internet moet en dan maar terug sturen als het niks is. Vind het alleen zo jammer dat je 5 toch wel grote zaken af gaat en je eigenlijk nog niks hebt.
Ook dat wat blijheid noemt. Het gaat mij eerlijk gezegd nog niet eens om het milieu of arbeidsomstandigheden, maar ik wil gewoon kwaliteit uit Nederland of buurlanden, niet die Aziatische prul.
Oja en beenbeschermers voor fjorden, haflingers etc. Dus cob hoogte en full omvang.
NatasjavE schreef:bruintje123 schreef:Helemaal eens met de rijbroeken zonder steekzakken.
Echt vervelend dat niet meer te vinden zijn.
Op zijn minst wil ik de telefoon goed kwijt kunnen.
Pikeur Candela.
Daphne__ schreef:Hoofdstellen met een neusriem ZONDER sperriem!Wij gebruiken geen sperriemen... Nou kun je die er natuurlijk gewoon af laten, maar dat vind ik heel erg lelijk. Dus dan moet je dat lusje er af halen bij een tuigmaker oid. Of een S&T hoofdstel.. Nou vind ik dat hélemaal niet erg, want die vind ik vaak echt prachtig, maar dan moet je het geluk hebben dat het stang bakstuk er vanaf kan.. En met de kopstukken van tegenwoordig, waarbij alles aan het kopstuk vast zit, kan dat vaak niet.
Dus nu koop ik óf alle onderdelen los, maar heb je dan een apart stikseltje, past de rest er weer niet bij.. Óf ik koop een gewoon hoofdstel en zet er een S&T neusriem aan. Maarja dan heb je wel weer een neusriem met lusje over.
Koper schreef:pol1 schreef:Halster met vaste ring is te koop bij decathlon!
Léúke halsters zei ik. En ik ga natuurlijk niet 1 halster online bestellen, dat snap je zelf ook wel neem ik aanDaarnaast heb ik bij Decathlon nog nooit iets in maat shet gevonden?
Koper schreef:Moeilijk? Zeg maar gerust niet.
Bitten met een geschikt mondstuk (mijn ruin loopt het fijnste op een myler) met goudkleurige ringen.
En een deken met diep genoeg decolleté. Zijn halsaanzet is nogal laag. Krämer heeft wel een ijslanderregendeken maar die is alleen voor sportmodellen. Paarden met een ambachtelijke picknicktafelbouw passen daar niet in.
En leuke halsters met een vaste ring bij de kin. Dus niet zo'n afgrijselijke overal heen bewegende, achter de gesp klem komen te zittende losse ring.
LeaFosz schreef:Een goede water & winddichtige winterjas.
De een is te dun, de andere te dik, te kort of te lang.
Suggesties zijn welkom