Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
llora schreef:Ah oke of dacht al oh nee ze zijn even lang. Nu een verdeler vinden.van barefoot die aan.huis komt passen. Want zo via online bestellen vind ik een risico. Wil toch deze keer dat het zadel past als ik nog eens investeer in een zadel.of zouden jullie dat durven online bestellen.
En barefoot is een goed merk? Of zijn er nog andere merken die heel goed zijn? Want de enige die ik nog kan vinden is hkm maar vraag mij af of die wel goed zijn voor die prijs.
Runa schreef:Naast barefoot zou je ook kunnen kijken naar ghost, die is ook niet verschrikkelijk duur en heeft ook kleinere maten. Die zijn doorgaans ook korter dan barefoots en hebben verplaatsbare singelophanging
Edit: als je toch iemand vraagt langs te komen om te passen, kun je dus iemand vragen die zowel ghost als barefoot heeft.
Sure_lee schreef:Je vragen over boomloze zadels en passers kun je het beste hier stellen:
[HAR] [Centraal] Alle vragen/ervaringen rondom boomloze zadels IV
Ik heb ook de Blauwe barefoot van je foto voor mijn shetlander. Bevalt goed.
Azmay schreef:Runa schreef:Naast barefoot zou je ook kunnen kijken naar ghost, die is ook niet verschrikkelijk duur en heeft ook kleinere maten. Die zijn doorgaans ook korter dan barefoots en hebben verplaatsbare singelophanging
Edit: als je toch iemand vraagt langs te komen om te passen, kun je dus iemand vragen die zowel ghost als barefoot heeft.
Oja, ghost heeft ook een shetlander model (37cm)
Buitenzinnig heeft tegenwoordig volgens mij BF en ghost en anders de Boomloos zadelpasservice als ze weer op orde zijn.