Hartstikke fijn zadel vind ik. Hij geeft net wat minder steun dan een gemiddeld dressuurzadel maar ikzelf heb daar geen probleem mee.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Datjaa schreef:Je kan ook nog even googlen naar Equestor. Die heb ik er zelf ook op liggen
Erg tevreden mee voor mijn brede ronde paardje
Tessebes schreef:Datjaa schreef:Je kan ook nog even googlen naar Equestor. Die heb ik er zelf ook op liggen
Erg tevreden mee voor mijn brede ronde paardje
Bij Equestor voor een buikig paard moet je opletten of de singelstoten niet te ver naar achteren liggen. Anders trekt alsnog de singel het zadel op de schouder. Mijn Equestor lag echt mooi, maar die singelstoten...
ZoZenn schreef:Tweespan ben ik helemaal niet over te spreken, bij een aantal stalgenoten compleet niet passende zadels aangesmeerd en ook bij mij probeerden ze een zadel dat erg schoof en overduidelijk niet bij zijn rug paste aan te meten![]()
kaatjemuts schreef:ZoZenn schreef:Tweespan ben ik helemaal niet over te spreken, bij een aantal stalgenoten compleet niet passende zadels aangesmeerd en ook bij mij probeerden ze een zadel dat erg schoof en overduidelijk niet bij zijn rug paste aan te meten![]()
het hangt er bij hun idd echt vanaf wie je hebt om aan te meten...
ook bij hun zadelmakers zit veel verschil in kwaliteit...
ZoZenn schreef:Tweespan ben ik helemaal niet over te spreken, bij een aantal stalgenoten compleet niet passende zadels aangesmeerd en ook bij mij probeerden ze een zadel dat erg schoof en overduidelijk niet bij zijn rug paste aan te meten![]()