Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nena_Kling schreef:Koper schreef:De derde, al vind ik die neusriem nog steeds veel te lomp voor jouw pony.
het blijft lastig.
ziet er toch elegant uit:
[ [url=m/FrgIrc.jpg]Afbeelding[/url] ]
is dit dezelfde maar dan andere kleur?:
[ [url=m/uFxlcw.jpg]Afbeelding[/url] ]
nee is teveel rood
KatooG schreef:Als je ouders dit goed vinden natuurlijk zou ik toch eens kijken naar een ander hoofdstelletje. Aangezien de pony niet van jou is en je er ook nog af gaat groeien hoeft het geen super duur merkhoofdstel te zijn.
Wat dacht je van deze?:
https://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paa ... el-bonfire
Dan kan je er gewoon een rood of zilver frontriempje bij doen, dat staat heel chique maar toch nog rustig.
Kijk bijvoorbeeld hier even: https://www.agradi.nl/paarden/frontriem ... r_state=on
Hou sites gelijk Epplejeck en Divoza goed in de gaten, ze doen regelmatig acties met -25% en dan kan je een hoofdstel met veel korting kopen.
Als je dressuur gaat rijden zou ik de rode beugels weglaten, anders wordt het te kleurig. Speciaal gekleurde beugels kosten vaak ook een heel stuk meer dan gewone.
Varekaj schreef:Je zadel is zwart? Kies dan een eenvoudig, dun zwart hoofdstel. Zwarte laarzen, zwarte cap, rood jasje en witte zadeldoek met eventueel zwart/rood biesje. Klaar.
Al dat lak, die knalkleuren en bling leiden alleen maar af. Ze zorgen dat je slordig en vooral niet serieus overkomt. Elk foutje zal veel meer opvallen. De jury zal je onthouden als "die rode lantaarn" en niet als "die ene nette proef". Eenvoud siert, ook in de ruitersport en de outfit/setjes.
Varekaj schreef:Je zadel is zwart? Kies dan een eenvoudig, dun zwart hoofdstel. Zwarte laarzen, zwarte cap, rood jasje en witte zadeldoek met eventueel zwart/rood biesje. Klaar.
Al dat lak, die knalkleuren en bling leiden alleen maar af. Ze zorgen dat je slordig en vooral niet serieus overkomt. Elk foutje zal veel meer opvallen. De jury zal je onthouden als "die rode lantaarn" en niet als "die ene nette proef". Eenvoud siert, ook in de ruitersport en de outfit/setjes.
SparklingApp schreef:Ik heb ook een wedstrijdset met rood en heb er tot nu toe alleen maar leuke reacties op gehad, maar merk wel dat iedereen er wel wat over te mompelen heeft als ik langs rijd.
In zijn totaliteit valt het natuurlijk ook wel op.
Zelf zou ik wel altijd al het leer in dezelfde kleur willen, anders wordt het echt heel onrustig.. maar oordeel zelf:
[ [url=m/KgTDfI.jpg]Afbeelding[/url] ]