Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
affy2000 schreef:Bedoelde de comfort of die limited was, had het een beetje onduidelijk neergezet aangezien het hier over meerdere hoofdstellen gaat
liesen schreef:Vanavond ga ik ze beiden bestellen. Ik vind de neusriem van de diamonds and pearls mooier en het bakstuk van de comfort mooier. Misschien ga ik ze wel combineren. Of is dat raar. Haha Agja dan kan ik ze allebei even passen op mijn peerdie.
JenniferU schreef:liesen schreef:Vanavond ga ik ze beiden bestellen. Ik vind de neusriem van de diamonds and pearls mooier en het bakstuk van de comfort mooier. Misschien ga ik ze wel combineren. Of is dat raar. Haha Agja dan kan ik ze allebei even passen op mijn peerdie.
Ik heb dat ook maar ging vanwege het elastiek voor de comfort.
Neusriem kan ik altijd nog ergens los score zonder lak haha.
liesen schreef:Ja idd ik hou ook niet zo van lak.
Dat is wel een goede (goedkopere) optie. Maar meeste neustriemen naar over het bakstuk en hebben maar 1 sluiting en bij die comfort heeft de neusriem 2 sluitingen volgensmij.
liesen schreef:Oké ik heb net de comfort besteld. Morgen komt die binnen, ben benieuwd. Ik wil er dan idd een losse neusriem erbij gaan bestellen.
Sabine_95 schreef:Ik kom ook even binnen vallen. Hoe is jullie ervaring met de maten van Harry's Horse? Mijn paard van 1.65 valt vaak tussen cob en full. De anky heb ik geprobeerd, cob veel te klein en full was de sperriem en keelriem veel te groot.
Ik ben opzoek naar een fijn anatomisch hoofdstel (kopstuk en neusriem) en in dit topic zag ik de comfort voorbij komen en dat zag mij er niet verkeerd uit!
Sabine_95 schreef:Ik kom ook even binnen vallen. Hoe is jullie ervaring met de maten van Harry's Horse? Mijn paard van 1.65 valt vaak tussen cob en full. De anky heb ik geprobeerd, cob veel te klein en full was de sperriem en keelriem veel te groot.
Ik ben opzoek naar een fijn anatomisch hoofdstel (kopstuk en neusriem) en in dit topic zag ik de comfort voorbij komen en dat zag mij er niet verkeerd uit!
JenniferU schreef:MariekeS_ schreef:Ik ben wel heel benieuwd naar foto's van de Comfort.
De Passier Fortuna heeft ook dat elastische kopstuk met de 3 riempjes naast elkaar, maar die kost bijna het 3-voudige
Vanwege de prijs heb ik dus de harry's horse besteld.