Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
darkadia schreef:Hmm, blijkbaar linkjes toch niet goed opgeslagen. Welke ik iig nog wist:
https://westeindruitersport.biedmeer.nl ... ellen.html
bontejames schreef:@amikaa
Met een lage neusriem loopt mijn pony ontspannen met zijn hoofd en laat hij zich veel makkelijker bewerken. Met een hoge neusriem niet. De TA heeft mij verteld dat hij de druk rondom zijn kaken niet goed kan hebben.
Ik kan de Rambo micklem van een stalgenootje proberen voordat ik er zelf een aanschaf. Bedoel het is toch best duur!
Amikaa schreef:bontejames schreef:@amikaa
Met een lage neusriem loopt mijn pony ontspannen met zijn hoofd en laat hij zich veel makkelijker bewerken. Met een hoge neusriem niet. De TA heeft mij verteld dat hij de druk rondom zijn kaken niet goed kan hebben.
Ik kan de Rambo micklem van een stalgenootje proberen voordat ik er zelf een aanschaf. Bedoel het is toch best duur!
Waarschijnlijk vind ie de druk aan de zijkant van de neusriem tegen de kiezen niet fijn? Dan is een micklem denk ik wel wat voor jullie, ben benieuwd hoe hij bevalt!
De mijne is trouwens prima leerkwaliteit hoor en ziet er nog uit als nieuw. Ik onderhoud hem met stubben hamanol, misschien dat dat ook nog iets uitmaakt ten opzichte van ledervet of olie?