Er zit inmiddels -dankzij mijn trekjes- uiteraard een cognac sperriem op.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
3timesmom schreef:zou graag een premiere grenoble aanschaffen.
Hoe zijn de ervaringen hier met de premiere hoofdstellen? En vallen ze ruim of net klein?
Nora_lovely schreef:Ik heb de Premiere Grenoble!
Superfijn hoofdstel, ik gebruik hem nu ong. 1.5 jaar intensief en hij ziet er nog super uit.
Ik heb eigenlijk altijd maat Cob en deze past ze prima.
3timesmom schreef:Nora_lovely schreef:Ik heb de Premiere Grenoble!
Superfijn hoofdstel, ik gebruik hem nu ong. 1.5 jaar intensief en hij ziet er nog super uit.
MAg ik vragen welke stokmaat je paard heeft?
Mijn paardje is maar rond 1.63 en een fijn hoofd, dus weet niet zo goed welke maat.
3timesmom schreef:Nora_lovely schreef:Ik heb de Premiere Grenoble!
MAg ik vragen welke stokmaat je paard heeft?
Mijn paardje is maar rond 1.63 en een fijn hoofd, dus weet niet zo goed welke maat.
vanspeijk schreef:[ Afbeelding ]
Handgemaakt cavaleriehoofdstel uit Ierland. [Is iets te groot voor dit paard haha]
[ Afbeelding ]
100 jaar oud Amerikaans cavaleriehoofdstel. Hoort eigenlijk gebruikt te worden met een stangbit, maar de weymouth die erbij zat was te klein voor dit paard en te zeer verroest, vandaar de trens.
[ Afbeelding ]
Hoofdstel uit Spanje. Weet helaas het merk niet meer. Ook te krijgen bij barokshop, maar dan betaal je wel veel meer.
Heb er nog wat [ik gebruik geen van deze alledag] maar kan daar zo gauw geen foto's van vinden..