finnens schreef:Ik ben geslaagd ja! Eerste zadel was meteen goed en binnen m'n budget.
Alleen vond ik het wel een beetje apart gaan. Zadel erop gelegd en het lag goed. Toen mocht ik gaan rijden. Hij bleef toen ik aan het rijden was iets van een kwartier weg, nog even vanaf de bakrand gekeken en goedgekeurd. De zadelmaker die ik normaal had gaat helemaal voelen enz en nu kreeg ik weinig reactie wat er precies goed was, waar je het aan kon zien etc. Moest er om vragen. Ik had ook niet verwacht dat er met dekje gereden moest worden.
Maar buiten dat waren ze erg vriendelijk en konden na mijn vragen alles wel goed uitleggen.
Silly_Woman schreef:Dat is apart!
Hebben ze niet het paard gecontroleerd op reflexen enzo?
Wij hebben bij alle 3 de paarden een hele check gehad en een aardig ruime pas sessie met de zadels.
Onze tinker was een uitdaging

vanwege zijn bouw, maar ook daar is het gelukt! We hebben een extra wijde boom (iets met een paarse variant

)
Welk zadel heb je nu?
wwillemijn schreef:Volgens mij zag ik jullie aankomen, met een witte vrachtwagen? Wat voor zadels zijn het geworden?
Dat klopt idd! Mijn zadel was nog goed! (Gelukkig
)
En voor beide andere paardjes een wintec veelzijdigheid. Goed om lesjes mee te geven en zelf lekker mee buiten te rijden 
Het was een heel gedoe, maar het is goed gekomen. (Meer om daar met 4 paarden te staan, 2 vrachtwagen uit en daarna wisselen met de andere 2.
(Onze 4e moest mee omdat hij niet alleen achter kon blijven, dus die heeft een 'saai' dagje gehad)
Wij hadden nu trouwens Bert en een andere jongedame Melissa die extra aan het oefenen was. (Ze deed normaal alleen western zadels)