Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Picasso schreef:Vind het gewoon hilarisch dat sommige mensen dingen kopen, vaak omdat ze graag uit willen stralen 'erbij' te horen/goed in de slappe was te zitten... en dat kan inderdaad in de vorm van auto's zijn, kleding of zoals in dit geval; een hoofdstel. En de meesten moeten er gewoon krom voor liggen... Ja; dat vind ik grappig ja. De buurman heeft een Audi, dus ik moet een grotere Audi, want dat lijkt het net of ik meer centjes heb... Terwijl de halve wereld wel beter weet. En we doen er vast allemaal aan mee in meerdere of mindere mate, maar mijn god: de paardenwereld is er wel een waar je de laatste trends moet volgen in de vorm van wat dan ook... En dat is grappig! En nee serieus: ik maak me er echt niet druk om, ik vind het met name erg vermakelijk!
![]()
Lizzyy schreef:Picasso schreef:Vind het gewoon hilarisch dat sommige mensen dingen kopen, vaak omdat ze graag uit willen stralen 'erbij' te horen/goed in de slappe was te zitten... en dat kan inderdaad in de vorm van auto's zijn, kleding of zoals in dit geval; een hoofdstel. En de meesten moeten er gewoon krom voor liggen... Ja; dat vind ik grappig ja. De buurman heeft een Audi, dus ik moet een grotere Audi, want dat lijkt het net of ik meer centjes heb... Terwijl de halve wereld wel beter weet. En we doen er vast allemaal aan mee in meerdere of mindere mate, maar mijn god: de paardenwereld is er wel een waar je de laatste trends moet volgen in de vorm van wat dan ook... En dat is grappig! En nee serieus: ik maak me er echt niet druk om, ik vind het met name erg vermakelijk!
![]()
.... en vervolgens staat er niks meer op de spaarrekening
germie schreef:Het is toch hetzelfde met beweren dat alleen dure caps goed zitten, ik lach daar ook altijd om, want dat is onzin. Ook onder de goedkopere caps zitten er wel die een goede pasvorm voor JOU hebben. Maar ja, het is dan geen GPA he (die je ook kunt wegsmijten als je hem per ongeluk van tafel laat vallen).
Picasso schreef:Cardy al was het wel zo: dan nog is het okay... Ik zeg gewoon wat sommige mensen denken. En ik houd ook van mooie spulletjes hoor!
germie schreef:Ik heb een Stubben 3000 en een al wel 10 jaar oude HKM (van 25 euro). De Stubben 3000 was 40 euro bij EJ's tentenkamp en dan heb je dus gewoon het allerbeste van het allerbeste. Maar kost niet zo veel. Die HKM is ook nog steeds goed. Ik zie 1000 euro echt niet aan een hoofdstel af. Het verschil tussen eentje van 25 en 40 euro ja, maar ga je boven de 50 euro, dan is de kwaliteit gewoon top. Geen roestige gespen meer, goed materiaal. Het enige waar ik me aan erger bij de hoofdstellen die in het dure segement van boven de 100 euro vallen is dat er nog steeds van die goedkope linnen teugels aan zitten. Dat moet gewoon leer zijn in mijn ogen. Linnen betekent toch besparen voor de fabrikant. En ja, ook Passier doet dat, voor 200 euro heb je nog steeds een zeer slechte kwaliteit teugel.
Je moet eigenlijk gewoon een stang en trens hoofdstel kopen zoals mijn stubben 3000, dan heb je tenminste een normale kwaliteit teugel.