Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Selientje schreef:De H singel van WOW met zachte banden is misschien iets.
Ziezo_X schreef:Selientje schreef:De H singel van WOW met zachte banden is misschien iets.
Bedankt voor het meedenken!![]()
Is het dan de bedoeling dat de voorste riem losser kan blijven zitten? Of dat beide riemen verder naar achter blijven liggen door de achterste riem ipv dat het geheel weer naar voren getrokken wordt in die singelgroeve zoals met een enkele singel? Want ik kan mij voorstellen dat een smalle leren riem met gesp op dezelfde 'rode' plek nog steeds problemen veroorzaakt? Of is de ligging van die singel echt anders?
sweetjuna schreef:is er iemand in een buurt van Amsterdam van wie ik misschien een keer een banaan of anatomische (als ik een goed schrijf) singel zou kunnen lenen? mijn zadel schuift sinds mijn knol iets dikker is geworden naar voren en ik heb gehoord dat zo'n singel helpt, maar ze zijn wel aan de duren kant dus probeer een liever eerst graag uit voor ik er een aanschaf
Ireen_ schreef:Mijn merrie heeft precies hetzelfde probleem, helemaal op te lossen is het niet.. zit nu weer met een wondje in de oksel. Van alle singels werkt de mattes extra uitgesneden singel het beste!
[ [url=m/m273jG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij zou hier voor het mooie net 5 cm hoger gegespt moeten zijn
sweetjuna schreef:is er iemand in een buurt van Amsterdam van wie ik misschien een keer een banaan of anatomische (als ik een goed schrijf) singel zou kunnen lenen? mijn zadel schuift sinds mijn knol iets dikker is geworden naar voren en ik heb gehoord dat zo'n singel helpt, maar ze zijn wel aan de duren kant dus probeer een liever eerst graag uit voor ik er een aanschaf
Ziezo_X schreef:Ireen_ schreef:Mijn merrie heeft precies hetzelfde probleem, helemaal op te lossen is het niet.. zit nu weer met een wondje in de oksel. Van alle singels werkt de mattes extra uitgesneden singel het beste!
[ [url=m/m273jG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij zou hier voor het mooie net 5 cm hoger gegespt moeten zijn
Heb nu een hele zachte en platte leren singel die heeeel anatomisch is (extra uitgesneden in de oksels). Ziet er kwa ligging het zelfde uit als op jou foto. Werkt tot nu toe goed!
Wel zondee bontje want anders gaat de voel weer te snel schuiven ):