Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
iEmmaaa schreef:Ik heb even een vraagje. Mijn merrie is op dit moment hoogdrachtig dus rijden komt er nu niet echt van, maar ik wil haar straks natuurlijk wel weer lekker oppakken. Ik heb vroeger een barefoot cheyenne gehad wat me echt super beviel. Deze is toen alleen mee verkocht met mijn pony. Ik wil voor mijn huidige merrie weer graag een barefoot zadel, maar weet nog niet precies welk model. Ik ben erg bang dat haar rug te kort is, ik zou daarom eerst graag een paar modellen proberen voordat ik iets koop.
Aangezien zadelfitters vaak volle agenda's hebben ben ik vast aan het rond kijken naar iemand die bij mij in de buurt zit of iemand die bij mij langs kan komen. Ik woon in Winterswijk, in de Achterhoek. Weet hier misschien een zadelfitter met barefoot zadels die in ieder geval aan deze kant van het land zit en waar eventueel goede ervaringen over bekend zijn.
Kwetal schreef:iEmmaaa schreef:Ik heb even een vraagje. Mijn merrie is op dit moment hoogdrachtig dus rijden komt er nu niet echt van, maar ik wil haar straks natuurlijk wel weer lekker oppakken. Ik heb vroeger een barefoot cheyenne gehad wat me echt super beviel. Deze is toen alleen mee verkocht met mijn pony. Ik wil voor mijn huidige merrie weer graag een barefoot zadel, maar weet nog niet precies welk model. Ik ben erg bang dat haar rug te kort is, ik zou daarom eerst graag een paar modellen proberen voordat ik iets koop.
Aangezien zadelfitters vaak volle agenda's hebben ben ik vast aan het rond kijken naar iemand die bij mij in de buurt zit of iemand die bij mij langs kan komen. Ik woon in Winterswijk, in de Achterhoek. Weet hier misschien een zadelfitter met barefoot zadels die in ieder geval aan deze kant van het land zit en waar eventueel goede ervaringen over bekend zijn.
Boomloos zadelpassservice, oftewel Teteltee hier op Bokt - die komt overal
Buitenzinnig schreef:Kitty_ schreef:Vorige week de Ghost Quevis erop gelegd maar die is te minimalistisch op dit ronde tonnetje dus dat gaat schuiven.
Deze conclusie begrijp ik niet helemaal?? Er zijn veel ronde paarden waar met succes een Ghost op gebruikt wordt, zowel met korte als lange zweetbladen
Kwetal schreef:Citaat:Mijn Torsion heb ik in de begin jaren via de mensen (Don en Ron dacht ik)die toen achter "Buitenzinning" zaten gekocht. Ik kwam ze tegen met een geheel nieuw concept tijdens de Eper Paardenvierdaagse en heb ze toen aan huis laten komen. Nieuw gekocht dus.
Klopt, ik ben Don
tiwi1969 schreef:Mijn Torsion heb ik in de begin jaren via de mensen (Don en Ron dacht ik)die toen achter "Buitenzinning" zaten gekocht. Ik kwam ze tegen met een geheel nieuw concept tijdens de Eper Paardenvierdaagse en heb ze toen aan huis laten komen. Nieuw gekocht dus.
Kwetal schreef:klopt, ik ben Don
Citaat:Leuk Don, het zadel wordt nog steeds gebruikt overigens, ik heb het een aantal jaar geleden weggegeven aan een manege voor gehandicapten. Die zijn er erg blij mee.